American Boy

       Hafta sonu için uğradığımız İzmir'de kısıtlı paramla alışveriş yaptıktan sonra, dönüşte taktım kulaklığı başladım Florence + The Machine dinlemeye.(Arada da Ajdar dinlediğimi söylememe gerek var mı? Varmış ki söyledim.) Biraz Yuck'tan sonra RCHP'ye geçiyordum ki Estelle abla American Boy'u söylemeye başladı. Dedim: Hööö Overthinking senin neden bir American Boy'un yok? 



stupidrabbit'in amerikan boy modeli
 (oha bu "Chuck Bass" lan,sen ona anca bakarsınları duymuyor değilim.)
        
    Geçen yıllarda içime kaçmış olan hayatın gerçekleri ise, Senin daha bir Türk Boy'un bile yokken American Boy'lar seni ne eylesin? dedi. Lanet ettim tabi ki. Elin gavur cıbıl cıbıl, ince bacaklı kızları American Boy'ları kaparken ben bir Türk boy'unun hasretini çekiyorum. O gavur kızların bile
facebook'ta Türk aboneleri varken benim daha 400'e gelememiş bir arkadaş listem var.

Overthinking'in American Boy'u.

Estelle bile New York'lara götür beni , yok Los Angeles'a bakalım falan derken benim Hi! diyebileceğim bir çocuk yok, bir abi bile, bir amca bile, bir dede bile... 
San Francisco'lara Las Vegas'lara gidemedim American boy'larla, kaderime yanarım. Elin gavur kızları 'Baba ya ben sevgilimle bi las vegas'a gitçem' derken, bunu ben söylesem... 


las vegas

Her neyse, ben de bu dertli postu sevgili Estelle ablanın şu dizeleriyle bitiriyorum,


Take me on a trip, I'd like to go some day

Take me to New York, I'd love to see LA
I really want to come kick it with you
You'll be my American boy.

Şuradan da bi dinleyiverin gari.

                                                                                                                                                                                                    




6 yorum:

  1. Keşke Taylor Swiftten American Girl çalsa da dinlesek ahh ahh :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha :D bak biz bi amerikan boy'la ne hayallere daldık. Bırak bence American girl falan çalmasın :D

      Sil
  2. http://www.youtube.com/watch?v=XO2FwnG55l8&ob=av2e şunu bi dinleyiverin, Estelle ablanızdan daha iyi ay tink..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten iyiler ama her zaman şarkıyı sahibinden dinlemeyi tercih etmişimdir. Fikrin için tenks :)

      Sil
  3. Aa cidden bunlar da iyiymiş cidden. "Overthinking" ne der bilemicem ama bence de Estelle'den daha güzel söylüyolar sevgili adsız.

    YanıtlaSil
  4. tabisi ki öyleler ablası

    YanıtlaSil