Aşk Sensin


Bahar geldi ve hayaller çiçek açtı yine... Yine umutlar polenvari uçuşuyor etrafta. Ben de Mabel Matiz dinliyor, Nazım Hikmet okuyorum seni beklerken çiçekli rüyalarıma...



Kırmızı bir elbise giydim. Sahi kırmızı sever misin sen? Meltem geçen hafta seni yazdığım eski kağıtları yükseltiyor mavi gökyüzüne...




Belki çok yükselirse, çok çok yükselirse sana ulaşır, ha? Zaten bulutları sana benzetmiştim ben. Nasıl da beyazlar
öyle? Sahi beyaz sever misin sen?


Hava hafif soğudu şimdi. Nefesini bana üfledin sanırın. Ah, işte o hanımeli kokusu... Ne hoş, ne yaşam dolu. Arılar vızıldıyor, duyabiliyorum.



Kelebekler renk renk, çiçekler renk renk, umutlar renk renk, aşk renk renk ve
aşk sensin.



Neyse çok uzatmayayım ben, annem eve bekler...


3 yorum:

  1. Harika fotoğraflar. bana çiçekle balon olsun yeter zaten:)

    YanıtlaSil
  2. Beğendiysen ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  3. güzelmiş kırmızıdan ziyade bordo

    YanıtlaSil