Gülümseyiiin.Çekiyorummm

Öncelikle sizle bugün günlüğüme yazdığım şeyi paylaşmak istiyorum..

Sevgili günlük;
Bugün kalktım,elimi yüzümü yıkadım. Üstümü değiştirdim. Yatağımı bilene topladım. Çünkü bugünün çok güzel bir gün olmasını planlıyorum.. Ve bugün olmasını istediğim 6 tane şey var ;

1) İnşallah bugünün çok güzel bi gün olması
2) Bugünün çok güzel bi gün olması inşallah.
3) Çok güzel bir gün olması inşallah bugünün.
4) Bi gün bugünün çok güzel olması inşallah.
5) Çok güzel olması bi gün inşallah bugünün.
6) Gün bi olması güzel çok bugünnlşsfşş.....

(günün sonunda hissettiğim)
Sağol anne. 

bir not: Sevgili güzel,tatlı,sırdaş günlüğüm. Şunu bilmelisin ki eğer ağlayan birini görürsen bu onun zayıflığından dolayı olmayabilir.Çünkü aslında insanlar zayıflıklarından dolayı değil, uzun süre güçlü kalmaktan sıkıldıkları ve yoruldukları için de ağlayabilirler.. Ama yine de "Bugünüm de diğerleri gibi çok boktu."
 İyi geceler..

Yemek isteyip de yiyemediğim anlık zevk verip hayatıma sıçan kaloriler
            (yemediğim halde hayatıma sıçıyorlar. O derece kalori yani.)

İnanmıycaksınız ama az önce bunu yiyemedim diye
ağladım.
Doktor yeme dedi diye.
bi şeyi 40 kere söylersek oluyosa;
bu gerçek değil,bu gerçek değil (x40) 


Bi şeyi yemenin %50 si onu gerçekten istemekse;
İstiyom. Cidden istiyom. Çok istiyom. Bak yemin bile ediyim istiyom.

önemli bir nokta:
  Doğrusunu söylemek gerekirse. Bu hayatta yaşamak cidden çok zor.  
Nefes al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.
al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.
al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.al-ver.
  e bi yere kadar yani.

 (Bu yüzden kendime divanın bu şarkısını armağan ediyorum : http://fizy.com/#s/3wkukg)
Tüm okuyucularımıza da bi koltuk armağan ediyorum. Teşekkürler..

Son olarak sizlerle en sevdiğim at türlerini paylaşmak istiyorum arkadaşlar.

1 Numara
"American Mustang Atı"
2 numara
"Fransız Camargoue Atı"
3 Numara
"Bacak Atı" 
Bu bir at. It is a horse.

Herkese mutlu haftalar diliyorum. Görüşürüz guys.

GÜLÜMSEYİN. 
ÇEKİYORUUUUMM.






5 yorum:

  1. Yalnız o üçüncü at nasıl bir at? Kız olmasam çok feci şeyler düşünebilirdim.Aslında şu anda düşünüyorum çok ayıpladım kendimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ouuw.Ben de ayıpladım senii ancak ne yazık ki ben de düşündüm :/ ama at gibi kız yani..

      Sil
  2. Ödülünüz (miminiz) var efendim ilgilenirseniz şayet.. :))) http://tersimpictir.blogspot.com/2012/05/versatile-blogger-demisler-smardm.html

    YanıtlaSil
  3. Son atı görene kadar bugünümün güzel gectigini düşünüyordum ki bir anda efkarlandım :( teşekkürler :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de efkarlıyımm yaa :( rica ederim :(

      Sil