Yaşayamıyom Olum

Ya ben yaşamayı unuttum yada hayat gerçekten sıkıcı. Kafamı bi kaldırdım, baktım coğrafya kitapları, istenerek alınmış ama okunmamış kitaplar ve bir tarafa fırlatılmış kulaklık.
 

Soyutlanmışım, haberim yok. Bende üşenmedim neden soyutlandım diye düşündüm.
  İşte nedenlerim ;

1.SEVGİLİM YOK (Im not sexy and you know it)
Aradım, bekledim, asıldım, asil kızı oynadım olmuyor. Artık ne hallere düşmüşsem insanlar beni almıyor. Yani en iyisi Venedik'tekini beklemek. Zaten ben biliyodum, bu ülkede birini bulamayacağım. Venedik iyidir ya, iyi valla.


2.PARAM YOK(ABBA-Money)
Ailemden 15'den 15'ine para aldığım için, para suyunu çekti tabi. Bir mağdurluk, bir eziklik, bir açlık geldi üstüme ki anlatamamam. Hani 'param bitti aile, bana para verin' de diyemiyorum.
Babamın "Overthinking bende bozuk yok, sende var mı 25 kuruş?" gibi sorularına "Valla baba 25 kuruş falan yok, bi ben varım" tarzında itici+imalı espriler yapıyorum o da anlamıyor. Açlıktan çırpı bacaklı, ilik gibi kızlara dönüşeceğim diye korkuyorum.


3.COĞRAFYAYLA SORUNLAR YAŞIYORUM (Coğrafya öğrenin ufkunuz genişlesin)
Yok öyle bir şey. Ufkun falan gelişlemiyor. Eğer coğrafya öğrenmeye verdiğim çabayı  gitar çalmayı öğrenmeye verseydim şuan James Blunt'ın female versiyonu ile karşınızda olur "gudbay may lava, gudbay may frend" diye böğürüyor olurdum. 


4.BUGÜN NE GİYSEM'İ İZLİYORUM (Yüzün güzel)
Bu bazıları için sorun sayılmayabilir ama benim için öyle. Okuldan geliyorum açıyorum bunları, aman teyzeler mi dersin, pörtlemiş göbekler popolar mı dersin, ayakkabını çantanıda al mı dersin, her şey var. İşin sorunlu tarafı git gide Hakan Akkaya'dan hoşlanmaya başlıyorum. Saçma esprilerine gülüyorum, giydiklerine bakıyorum, 'ay ne hoş adam' diyip kendi ağzıma odunla vuruyorum.

Sizce saçını mı boyuyo sakalını mı?


Daha çok neden var aslında ama uzatmayacağım. Yukardaki resme nutkunuz tutulmuş bir şekilde bakarsınız artık. Neyse ben biraz RCHP dinliyiveriyim.

3 yorum:

  1. Love the photos. following you now hope you'll follow back. Thank you!

    www.princessanalia.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. final döneminde ben de aynı modda oluyorum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kim sınav döneminde böyle olmaz ki zaten:) acı çekiyorum okuyucum acıııı :)şükür bitti işkence

      Sil