Bu Gece



Büyük bir yıldız kaydı gökyüzümden. Nereye düştüğünü göremedim. 
Görebilseydim peşinden giderdim. Bunun yerine ona arkamı dönüp, küçük yıldızlara diktim gözümü. Sonra güneş doğdu.Yıldızlarım kayboldu. Yerine gözlerimi yakan günışığı... 
Bekledim ,günışığının yerini yıldızlarımın almasını diledim. 
Ancak ben, canımı yakan günışığına gözlerimi kapatıp yıldızlarımı göremedim. 


Görebilseydim, onların sadece karanlık zamanlarımda ortaya çıktığını bilirdim. 
Küçük yıldızlar hayallerimdi benim ve günışığı ise gerçeklik... Gerçeklik kör etti gözümü, hayallerimi göremedim. Görebilseydim, büyük yıldızımı kaybetmezdim. 
Büyük yıldız umudumdu benim ve bu gece umudumu kaybettim.

...

2 yorum:

  1. hııımmm bu diğer eğlenceli yazılarından daha iyi bunu sölemeliyiim.
    :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğlenceli yazamıyorum pek zaten :) eğlendirme işi stupidrabbit'te. Ben yaşadıklarımı yazıyorum sadece :) ama bunu beğendiğine sevindim dear deeptone :)

      Sil