Ve bazen olmaz...


Ve bazen olmaz…

Şehrin kalbinde gördü adam onu. 
San Marco Meydanı’nda yani, insanların arasında. 
Adam metrelerce uzaklıktan bile duydu kadının saçlarındaki İtalya kokusunu… 
Kadın Sicilya’dan gelmişti, arada uğrardı Venedik’e.
 Adam ise ‘kimse’ydi ‘kimsenin olmadığı yer’den gelen… 
Adam pizza severdi, kadınsa şarap. Pizzayla şaraptı onlar.
 Kadın çevirdi kafasını hafif sola ve şaşkınlıkla ona bakan adamı gördü.  
Hafifçe gülümsedi.

Adamın nefesi kesildi o an ve ruhunu Venedik’e teslim etti.  
Bir anda gözden kayboldu kadın, adamsa kıyıda bir sigara yaktı ve
 ‘var’ olmanın anlamını düşündü.Rialto Pazarı’nda gördü kadın onu
 Çilek yiyordu adam. Hafifçe gülümsedi.





Kadının nefesi kesildi o an ve ruhunu Venedik’e teslim etti.
 Adam tuttu kadının elini, bir restorana götürdü. 
Hani pizzasıyla şarabı meşhur olanlardan… 
Saatlerce konuştu kadın, adam dinledi. 
Bir dakika konuştu adam,kadın gülümsedi.

İlk defa kilisede öpüştüler. 
İlk defa bir tekne kaçırdılar kıkırdarken ve ilk defa orada, 
büyük kanalın ortasında, kaçırdıkları teknede seviştiler. 
Birlikte dokundular, birlikte hissettiler.
 Venedik’te Ölüm kitabını birlikte okudular. 
Hayat Güzeldir’i birlikte izlediler ve birlikle ağladılar.

Ama sonra durdu kadın, öpüşemez, sevişemez, gülümseyemez oldu. 
Adamın nefesi kesildi o an ve kadın ruhunu Venedik’e teslim etti. 
Kanalı gözyaşı dolu sularına gömüldü kadın, elinde adamın kalbiyle.

Ve bazen olmazdı aşk işte, sonsuza dek sürmezdi. 
Adam kıyıda bir sigara yaktı ve ‘yok ‘ olmanın anlamını düşündü.
Çünkü adam ‘kimse’ydi 
sevdiği kadının olmadığı yer’den gelen…

...

10 yorum:

  1. Etkileyici bir yorum olmuş gerçekten güzel, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  2. hoşgeldin blogumaa.
    :)
    mimin var bendee.
    :)

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş bir yazı tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa teşekkürler.Yazıyı beğendiğine sevindim sevgili adsız :)

      Sil
  4. Bu şahaneydi.. Kalemine, hayal gücüne sağlık. Tebrikler. =)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler mavi :) seninde yorumuna sağlık

    YanıtlaSil
  6. edebi şeyleri, romantik yazıları çok sevmeyen biri olarak seöylüyorum ki; yazılarınız gerçekten çok güzel.. Bu gerçekten yetenek başka bir şekilde açıklanamaz:) Tebrik ediyorum ve severek okuyorum.. Ben daha cok yeniyim gezilerimi ve gıda müh olduğum için merak edilenler hakkında yazıyorum.Bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Sana romantik yazıları sevdirdiğimize çok sevindim.

      Sil
    2. Çook teşekkür ederiiiz :) gelicez senin bloguna da en kısa zamanda takipte kalırsın umarıız :)

      Sil