Düğün mü? Yooooo!

Düğünlerden nefret ederim. Özellikle salon düğünlerinden.
 Çifte tellisi, absürd şıklık yarışıyla düğünler beni itmiş, tepmiş, kendinden uzaklaştırmıştır.
 Çok düğüne gitmiş olmamakla beraber dün gece gittiğim - zorla götürüldüğüm- düğünde amele gibi çalışıp, hiçbir şey yiyemeyip, üstüne de çocuklarla ilgilenmek zorunda kalmış bir Overthinking var karşınızda. Üşenmedim, neden düğünler boktur diye düşündüm;


1. HAYATA KÜSMÜŞ BİR ÇİFT İNSAN
Evet, bahsettiğim insanları tanıdınız. Gelin ve damat... Bu insanlar "ayyy aşkoom çok güzel olcak düğünümüz. Kırda olsun. Çiçekler olsun. Gelin prenses gibi, damat prens gibi olsun"la başlayıp araya maddi sıkıntılar ve aile baskısı girince, salon düğününe geçiş yapıp damadın bokum gibi, gelinin de götüm gibi olmasıyla hayal kırıklığına uğramış insanlardır
Üzülürler ama takı merasimine geçildiğinde gülümsemek zorundadırlar.
 Ayy kıyamam aşkooom!


2. THE DÜNÜRS
Artık düğün moduna geçilmiştir ve aileler birbirine "dünürüm ay ne şık olmuşsun ay" şeklinde hitap ederler. Ama içlerindeki "bokumu ye dünürüm" ilerleyen senelerde ortaya çıkacaktır.
 Bu insanlar düğün için için 1.500 lira ayırmış ancak acı gerçekle yüz yüze gelince bütçesini 1.501 liraya çıkarmışlardır. Düğüne akrabasını, akrabasının komşusunu, akrabasının komşusunun hiç tanımadığı arkadaşını çağırmaya bayılırlar. "Salona fazla sandalye atın. 500 kişilik olucak düğün" derler ancak düğüne sadecce 100 kişi gelir.

i choose games.


3.SALON
Hepimiz bu düğün salonlarını en az bir kere görmüş bulunmaktayız. Bu dramı yaşadık. Plastik masa ve sandalyeleriyle salonlar dünürler için vazgeçilmez ve ucuz-1.501- çift için ise Jigsaw'un bodrumlarından biridir. Oyun oynamak istiyorum dünürüm.







4.ORKESTRA
En can alıcı bölüme geldik. Orkestra bir org ve sesi çifte telli için ideal ancak I will always love you içinse içler acısı olan sanatçımızdan meydana gelir. Sanatçı 32534135 şarkılı bir repertuara sahiptir, org ise aynı ritimle binlerce şarkıyı çalabilir. Ve o cümle, "Çocuklarımızı pistten alalım" 
Klasiktir, aşılamaz. 




5.ÇOCUKLAR
Beni en çok sinir eden tiplerdir bu bebeler. Koşuşturma oynarlar, masalardaki çerezlere cipslere dalar bu pislikler. Sonra pasta gelir ve "ablaaa yeaa dana kadar olmuşun zaten yeme pastayı ben yerim" derler. En azından düğünde gördüğüm yeşil montlu çocuk bana öyle dedi. Hey çocuk! Senin düğününde neler yapacağım bir bilsen! 


Benim için bu 5 madde düğünlerin bok geçmesine sebep olur. Düğünde şeker ve kolanya tutmuş, takı merasiminde iğne tutmuş, annesi ortalıkta yokken yeşil montlu bebeyi pataklamış Overthinking buradaki programını kapatırken hiç daş bir çocuk göremediğini bildirir. Hadeee gelin için bi çifte telli alalım. 


12 yorum:

  1. meraba ben yeşil montlu bebe

    YanıtlaSil
  2. sırıta sırıta okudum overthinking.
    :)
    zorlu geçmiş senin için.
    yoruldun herhalde.
    :)
    eh bu durumda bu şekilde evlenmiceksin demektir.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla öyle sevgili okuyucum, çok yoruldum. Bu şekilde evlenmek mi?? Ben de her genç kız gibi Vegas'a kaçıp orada evlenmek istiyorum :)

      Sil
  3. ha ha ha umarım.
    :)

    stupid rabbit. o okuduğun bir öykü, gerçek diil ki.
    :)
    şimdi bi tane daa yazdım ki.
    :)
    simay gece çağla model ve lena, kurgu kahramanlarım.
    :)
    yazıların altında etikette öyküler diyorsa onlar öykü işte.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaaa görmedim yaaa. utandım şimdi :( ama güzel öykülermiş.

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Okuyanlara iyi tabi :) şaka bi yana geberdim ama eğlendim bea :)

      Sil
  5. Hello! After visiting your blog, I invite you to join us in the "International Directory Blogspot"
    For this is the very simple, just follow our blog, enter your Country, your blog url, and you will automatically integrate into the Country list.
    We are fortunate to be on the Blogspot platform that offers the opportunity to speak to the world to share with us the different passions, fashion, paintings, artwork, photos, poems and so be able to find in other countries people with similar passions.
    I think this community could also interest you.
    We ask that you follow the blog "Directory"
    Follow our blog gives you twice as many possibilities of visits to your blog! Thank you for your understanding
    Please follow our blog is very appreciate
    Have a great day with the hope that you follow our blog "Directory".
    After your approval to join us, you will receive your badge
    Regards
    Chris
    I follow your blog, I hope you'll like
    To find out, click on the link below:
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. Sayın admin,paylaşımlarınız işimize çok yaradı.dell laptop teknik servisleri olarak teşekkür eder,başarılar dileriz.

    YanıtlaSil
  7. Ah Tanrım!Hep içimde kalan düşüncelerin sistemli bir şekilde yazıya geçirilmiş haliyle tanıştım şuan :D

    Şu düğünlere zorla götürülme işinden nefret ediyorum cidden. Annem ben gelmiycem dyip kaçınca babamda koluna beni takıp götürüyor .d mübarek her düğüne lazım şahısım ya.. Neyse şuan bu konuda biriktirdiğim sitemlere dalarsam işin içinden çıkamam =)

    Kısacası harika bir noktaya parmak basmışsın :D İşte gençliğin ortak bir yarası daha :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim için de aynı şey geçerli :D
      düğüne gidip de zorla piste çıkarılıp rezil olma isimli bi kabusumuz da var bence gençlik olarak :)

      Sil