Farklıyız ama aynıyız.

Aslında hepimiz aynı hayatlara sahibiz.
 *Mesela hepimizin annesi evlendiğinde 45 kiloymuş. 
 *Ya da mesela hepimizin manyak eğlenceli bi arkadaşı 
*ya da çok suskun bi arkadaşı
 * Ya da ölesiye tatlı ağzından incir reçeli damlayan bi arkadaşı vardır. (incir reçeli > bal )
 *Ya da hepimizin nefret ettiği bi tarafı kalkmış sürtükler de vardır.
Yani aslında farklı kişileriz ama hayatlarımız hep aynı.

YA DA hepimiz için diyet yapmak ölümden daha beterdir mesela.
YA DA herkesin uyumadan önce aklına gelen birisi vardır. Ve çok enteresan bi bilgidir ki; Psikolojik araştırmalara göre, birini sürekli düşünüyorsanız ve bunu engelleyemiyorsanız, sebebi düşündüğünüz kişinin de sizi düşünmesiymiş.
Bak bak bak sen şu bilim adamlarına yaa.Pardon ama "nah" öyle.

YA DA hangimiz tuvaletini yaparken hayallere dalıp bi hayalden diğerine atladıktan sonra sarsılarak gerçek hayata dönmedi ki? Cidden bunu yaşamayan var mı?

+ 10 dakikadır nabiyon içerde allah kahretmesin yaa.
- ... ( :/ :/ :/ :/ :/)  


Geçenlerde tuvaletteyim işte. Aklıma geldi,erkekleri grupladım;

  • Direk öküz olanlar 
  •  Öküzlüğünü içinde yaşayanlar
  • Henüz öküz olmamışlar...
Mesela resimde soldaki adam öküzün önde gideni
. Öküzoğluöküz. Überöküz. Ultramegaöküz.
Yoo sakinim ve başka birine falan da kızmadım. Öküzoğlu herif.
YA DA Bazı gecelerde tumblr'a girersiniz ve sonra anneniz gelir ve her yerde meme, her yerde sevişenler, pipiler mipiler vardır :( Ve annenize " anne yeminle ben bakmıyom onlara. Valla bak yaaa :(" bakışı atarsınız. Ve hiç bi işe yaramaz.

YA DA hepinizin yaptığı ve pişman olduğu yanlışlar vardır..
Haaaa taaam o zaman haklısın tanrım
Ne kadar farklı insanlar olsak da hep aynı yaşamlar.. Amaaaa kimin arabasında alttakinden var? Hııı? Kimin var? Yazık lan cidden kimin var? :(


yazık lan :(



13 yorum:

  1. Haha süper postmuş cidden :) Güldüm valla!

    YanıtlaSil
  2. Aa teşekkürlerr :) gülmene sevindim.

    YanıtlaSil
  3. elbette aynıyııız.

    :))))


    bende mimin vaaar.
    :)

    YanıtlaSil
  4. cok guzel yazmıssın :)) okudum diger postlara devam simdi, kim bilir neler cıkıcak:)

    blogdaki Chanel cekilisime bekleriim: http://bit.ly/LhPm25

    YanıtlaSil
  5. kalemine sağlık. Bende beklerim.
    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. ilginç miş, ama ben hamile kaldığımda 60 kiloydum ve arkadaşlarım hepsi depresif ve tuvalette de hayl kurmam:)))

    YanıtlaSil
  7. @follow_me teşekkürler :)
    @kitap eylemcisi tabi arada bazı farklı hayatlar olabiliyor :) ama tuvalette hayal kurmamana şaşırdım :)

    YanıtlaSil
  8. ama bu sahiden komiktiiii.
    :)
    tuvalette ben uykusuz penguen okurum.
    :)

    YanıtlaSil
  9. @zulal ates : blogdaaa chaneel? hemen geldim. ve beğendiğine sevindim :)
    @deeptone : beğendiğine sevindim. tuvalette bazen gazete okurum :)

    YanıtlaSil
  10. Bügün yaşadığımız her şey geçmişte de başka hayatlarda yaşanmıştır belki de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ek olacak ama bir insan bütün gün neyi düşünüyorsa odur demiş Emerson... :D Buna da pardon ama demezsiniz umarım ki derseniz de canınız sağ olsun :D

      Sil
    2. Bugün yaşadığım her şeyi dün yaşadım,yarın da yaşıycam sanırım. Çok tekdüze bi hayatım var şu an :) Vee bütün gün neler düşünüyosak o olamayıız :D ben neler neler düşünüyorum bi bilsen :D

      Sil