Sıkıldım artık. Deniz yok mu?


overthinking
stupidrabbit
 SU KASİDESİ
Deniz sezonunu aaa-çııı-yooo-ruuuz.
Bembeyaz bir götle bembeyaz bir göbekle.
Gelecek boyfriendler shotlar dırinkler
Yandım,sırtıma yoğurt sür anne.
                                                                                       Overthinking Abasıyanık.

Blog çocuğumuz gibi oldu. Sanki ben doğurmuş gibi hissediyorum. 
 İyi ki kürtajla aldırmamışım. Bi de nurtopu gibi iki tane daha blog açtık mı 
MISSION COMPLETED.

görev taaam.
 İnanmazsınız geçen gün okul yoktu ben de evdeydim işte.Koltukta oturuyordum. 
 Gittim buzdolabını açtım. Sonra bi şey almadan kapadım. 
Ve gidip koltuğa geri oturdum. Bu aralar bunu yapmaktan çok zevk alıyorum.  

Bu hoca da salak yaa. Şenol dediğin biraz ŞEN-ol ur yani.
Allah'm yaa.
Bazen de diğer blogları ziyaret ediyorum. Yazıları falan okuyorum.
 Her şey buraya kadar normak amaaaa ne zaman bir yazıya
 yorum atmak istesem çok geriliyorum.  
Tüylerim diken diken oluyor,sıcaklar basıyo beni.

al işte sıçtık.

Twitter'da "Havuz zamanııı,Sabah sabah deniz çok soğuk yaaa" vs.
 tweetler atıyorlar diye mutsuz olduğumu falan sanmayın.Çünkü bu çok komik olurdu.
 hahahahahaaha. Mutsuzum :(

Çok sıkılıyorum. Çok sıkıldığımı 30 kere söylersem belki geçer diyorum
. Ben çok sıkılıyorum.Çok sıkıldım. deniz yok mu? 
Sıkıldım artık.
karikatür:yiğit özgür

Geçenlerde kardeşimle konuşuyorduk ki kendisi dünyanın en "ne diyeceğini bilmez" kardeşidir bence. Bi lafın arasında " ablaa ben bu kızın karşısında bi göt 
oldum anlatamam." dedi. Ben de ağzına vurdum bi tane sonra da şöyle dedim.


!


12 yorum:

  1. hahaha :)) bu yazı sabah sabah iyi geldi :) hani havuz deniz niyetine. of evet ben de mutsuzum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğine sevindim :) havuz deniz niyetine iyi geldiyse yazı cidden iyi olmalı.Çünkü HAVUZ,DENİZ yani.. :) (çölde yaşıyoruz sanki ama öyle )

      Sil
  2. ahahahaa, evet kadın sırf kalçadan ibaret.
    Bir şeyi 40 kere söylersen gerçekleşir, 30 kere söylersen de gerçekleşmeye yakınlaşır. O yüzden, bu taktik yanlış sanırım. ehehe.
    O yorumdaki "v" V for Vendetta dimi? Çok sanatsal, beğendim. ehehe.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahaha hayıır.o 'v' tamamen tesadüftü aslında. Ama cuk oturmuş o zaman :D
      Zaten ben hep karıştırırım. Mesela 40 kere mi maşallah 41 kere mi? Ama eğer 40 kere söyleyince oluyosa 10 kere daha söylerim canım nolcak, ben de diyorum sıkıntım niye geçmiyoooo.

      Sil
  3. o zaman benim bloğumada gel bende doğrulama yok yorum yazabilrisin:) Bende beklerim

    www.bakbuharika.blogspot.com

    Facebooktan takip etmek için

    http://www.facebook.com/pages/BaK-Bu-HaRiKa-DeKoRaSyOn/447201555298044

    YanıtlaSil
  4. @deeptone hemen bakıyorum. beğendiğine sevindim deep :)
    @follow_me doğrulama yoksa geldim hemen. Yoksa çakıcaklar durumumu :)

    YanıtlaSil
  5. ne beğenmesi şahane bu şahane.
    ilk şiir örneğin.
    sıkılmak, yorum atmak.
    ama o karikatür.
    bana ne canım sıkılmasaymış.
    denizli twitler.
    çook komik bu post ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ehe o zaman tamam :) (ne diyceğimi bilemedim bu kadar övgüye )

      Sil
  6. yehhaaa uzun zamandır karikatür okurken bu kadar eğlenmemiştim ha:D
    cok sağolasın ayrıca bir baska postunda hakan akkaya hoslantından bahsetmiş.
    hemen geri vites yapmalı ve o programdan uzaklas.
    ben bu konuda deneyimliyim bana güvenebilirsin.
    blogun da çok eğlenceli pek bi sevdim yahu.
    haydi takipteyim. madem mektup gibi oldu
    sevgiler
    geleceginpatronu.=)=)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hey!! :D Ben Overthinking ve biz 2 kişiyiz. Hakan Akkaya hoşlantısından bahseden benim. Bu postu yazan Stupidrabbit. Lütfen dikkat :D Takip ettiğin için teşekkürler.

      Sil