Seni Hatırlıyorum


Evet, seni hatırlıyorum.
O yeşil çayırda koşuşturmamızı, erik yiyişimizi...
Evet, güneş batarken beni öpmüştün. Bense hissizleşmiş, bulutlara karışmıştım. 
Küçüktük ve aptaldık o zamanlar. Sonra eve kadar yarışmıştık. Ben kazanmıştım.

Evet, seni hatırlıyorum.
Havuz başında oturuşumuzu, senin yanındaki kızla ilgilenişini...
Evet, sonra onu öpmüştün. Ben de eve kadar koşmuştum. Gençtik ve aptaldık o zamanlar.
 Evet, seni hatırlıyorum. 
Üniversite mezuniyetine onunla gelişini, diplomalarımızı alırken bana özlem dolu bakışını... 

Evet, seni hatırlıyorum. 
Yanıma gelip o kızla evleneceğini söyleyişini, bana sarılışını... 
Eski çayırımıza kadar koşmuştum. Uzanıp, ağlamıştım ve gözyaşlarım çimenlerde kalmıştı.
Evet, seni hatırlıyorum.
 Düğün günündeki yakışıklılığını, o kızın bana gülümseyişini... Gözlerimden yaşlar süzülürken arkanı dönüp bana bakmıştın. 

Evet, seni hatırlıyorum. 
Bana doğru koşuşunu, seni seviyorum diye fısıldayışını... 
Evet, beni öpmüştün. Büyümüştük ancak yine aptaldık.
Aptaldım çünkü sana aşıktım.
Aptaldın çünkü bana aşıktın.

Ve evet, seni hatırlıyorum.
 Herkesin şaşkın bakışları arasında dışarı çıkışımızı...
 Eve kadar yarışmıştık ve bu sefer
 kaybeden yoktu.

23 yorum:

  1. çok dokunaklı... çok naiv... ve çok gerçek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler okuyucum :) hemfikiriz :)

      Sil
  2. çok beğendim paylaşım için teşekkürler


    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com
    http://www.facebook.com/harikadekorasyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. overthinking tatilde ama beğendiğine sevinmiğini söylememi istedi :)

      Sil
  3. mutlu son yani.

    (not:kelime doğrulama olunca sık yorum yazamıyorum genellikle :( )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazen de mutlu sonlar oluyo işte.
      kelime doğrulamayı kaldırdım senin için :)

      Sil
  4. bu yazı nefisti.
    günler önce 2 kez okumuştum.
    sonu kaçak damak gibi.
    :)

    bikaç gündür yoktunuz.
    ortaya çıkmanız güzel.
    :)

    YanıtlaSil
  5. Yanıtlar
    1. denize gidiyoruz ayıptır söylemesi deep :)
      o yüzden blogu biraz ihmal ediyo olabilriz :)
      ve beğendiğine çok sevinmiş overthinking :)

      Sil
  6. kalbim buruldu.
    sanırım böyle hikayelere daynamıyorum bu aralar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de dayanamıyorum. Bu aralar herkes biraz hassas sanırım. Dolunaydan mıdır nedir :)

      Sil
  7. Mutlu son olmamış mı şuan? Mutlu değil miyiz? Kalpler burkulmasın :/
    Arada sırada mutlu bi son görmeye ihtiyacım oluyor doğrusu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mutlu son olmuş ya işte :) mutlu sonlara hepimizin her zaman ihtiyacı var okuyucum. Ama her zaman da mutlu son olmuyor işte

      Sil
  8. böyle hikayelerde olmak kötü, okumak da o yüzden garip yapıyo insanı..
    ama yine de ne güzel olmuş^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim okuyucum :) ama kim çocukluk arkadaşıyla beraber olmak istemez ki?

      Sil
  9. Birinin mutluluğu başkasının mutsuzluğu olabiliyor bazen... Hayat böyle...

    Bu arada 100. takipçi olarak hediyemi isterim ;)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :) aynen dediğin gibi. Hayat 2 yüzlü. Birine gülerken,diğeri için kötü olabiliyor.

      Ve takipçilerde göremedim seni :( Ama yine de hediye olarak güzel bi meyve sepeti falan göndermek isterdim ama onun yerine blogunu ziyaret ediyorum :)

      Sil
  10. Çok beğendim, gerçekten etkileyici bir yazı. (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sevgili White cat beğenmen çok güzel :)

      Sil
  11. Hikayeyi öyle güzel anlatmışsınız ki.. Beğenmemek elde değil. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, beğendiğine çok sevindim :)

      Sil
  12. vay be resimlerle birlikte çok güzel olmuş..

    YanıtlaSil