Çünkü o küçüktü ve sustu hep.



O küçükken annesi hep döverdi onu.

Tamam her gün dövmezdi ama yine de döverdi işte. 
Bi anne nasıl bi annedir ki çocuğunu döver?
Yanlışlıkla bi şey yaptı diye,o daha çocuk diye onu elini kaldırabilir ki.?
Cennet annelerin ayağı altındaysa,çocukları da sürekli elleri altında olmak zorunda mı ki.?


büyükken annesi hep döverdi onu.
Tamam her gün dövmezdi ama yine de döverdi işte. Bi tane vurması yeterdi zaten. . 
O ki her acıya dayanabilirdi. Ama annesi kafasına bi tane vursun. 
İşte buna dayanamazdı. 
Annesinin bu sağı solu belli olmayışına dayanamazdı.
Yaptığı her düzgün işin karşılığının kafasına bi tane vuruşu olmasına dayanamazdı.


O yetişkin olduğunda da annesi hep dövücek onu.
O yaşlandığında da.. 
Ondan kaçamaz ya.  
Hep yanında olucak annesi ve ne kadar iyi şey yaşalar da kafasına bir tane vuruşuyla silicek hepsini.. 


Bir gün olur da ondan önce ölürse mezarına gelip annesi yine dövücek onu. 
Ama toprağını dövücek bu sefer.  
Özürlerini de toprağına fısıldar belki. Kendi kafasına vurur belki sonra da elleriyle?  
Elleri de acımaz artık herhalde.Ona her vuruşundan alışık zaten.

Ve tüm anneler bilir ki yaptığı her kötü şeyi kötülüğünden yapmaz bi çocuk.
Çocuk masumdur hep.Saftır. Yüreği kirlenmemiş masmavi bir okyanustur her çocuk.
Belki de annesi bozmuştur çocuğu.
Ama ondan kaçamaz ya çocuk. Sevmek zorunda annesini.
Çünkü ne kadar kötü şeyler yaşasalar da annesi yanağından bi tane öpüşüyle silicek hepsini...

13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Eğer anneyse silinir...

      Sil
    2. çünkü annesiz kalamaz,yapamaz bi insan.

      Sil
  2. geliciyim yine.

    stupid rabbit öle deme kafana tava ile vururum.
    :)))
    esprilerini de sölediğin herşeyi de seviyorum kiiii.
    buralarda ol işteee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha kafama tava ile vurabilirsin deep ama iftara 5-6 saat kala vur ki uyandığımda direk yemeklere saldırıyım :)
      cidden bak izin veriyorum
      :)

      Sil
  3. güzel yorumun için teşekkürler canımm=))
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. ya bu yazının son paragrafı var ya.
    :)
    söleyecek bişi bulamadım ama gözlerim doldu inan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de gözlerim dolarak yazmıştım
      :)

      Sil
  5. bu nasıl bir şey ya...
    Çok cesurca yazmışsın.Benim üstüne beynimi patlatacak kadar düşündüğüm konuyu çok cesurca yazmışsın. O kadar cesur yorum yapmayacağım henüz ama yürekten kutluyorum seni
    ben daha sonra savuracağım cümlelerimi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim.
      çokça.
      Artık gerçekten beni sinir eden bi konuydu.Aradan çıkması gerektiğini düşündüm. Aslında silmeyi de düşündüm bu yazıyı ama kime zararı var ki.

      Sil
  6. Biçimci yaklaşabilir miyim mevzuya? Güzel kurgulamışsın yazıyı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay şimdi gördüm :)
      Kurgu değil aslında. Bi anda geldi denebilir :)

      Sil