hayat çok boktan be Abidin!

stupidrabbit
Bazı zamanlar diyorum ki ;
"Keşke Abidin diye bir arkadaşım olsa" ve moralim bozulduğunda da ona "Hayat bu aralar ne boktan be Abidin" diyebilsem... Hatta çok yakın olsak ve ben de abartarak "HAYAT ÇOK BOKTAN DİYORUM ABİDİN,NAPÇAM LAN BEN ABİDİN!" diye bağırabilsem ona.
nlykmu.tumblr
O da isminin efendiliğine adam gibi adamlığına sığınarak "Her yeni gün yeni bir başlangıç be gülüm,gün doğmadan neler doğar" dese. Ben de onun bu sözünden çok etkilenip "Yolların ustasıyım,gözlerinin hastasıyım Abidin." desem o da " Aşk bir sudur gülüm,içelim kuduralım" dese.(bkz.Ergenler İçin Flirt vol.45 el kitapçığı sayfa 102; Aşk bir sudur iç iç kudur.)  asdfggjlşkjafbk tamam bunların hepsi birer şakaydı. Benim Abidin diye bir arkadaşım asla olmıycak. Benim Berkcan diye bir arkadaşım var ve o da kalkıp da bana "Aşk bir sudur gülüm" demez yani. 
Dese dese "Sek bir vodka gibisin bebeğim,seni shotlamak istiyorum." der o  öküz. Ya da "şutlamak" ..... 
Ya da bazı zamanlar
"Ben manyak olmak istiyorum." diyorum. 
Manyaktan kasıt?? derseniz yani çılgın... Her gün aynı sıradanlığı yaşamamalıyım diyorum. Gece arkadaşlarımla son derece manyak,son derece çılgın partiler verelim istiyorum.
Eğlenelim istiyorum...
Ben sinemada falan hiç eğlenemiyorum ki. Çılgınca sabaha kadar dans edelim istiyorum.(bu arada çılgın parti falan yok gençler)(annem okuyo)

Ya da bazen; 
babamın garajdaki Porsche'sini kaçırıp ,otobanda son sürat
hız yapmak istiyorum.Sorumsuz,kuralsız olmak istiyorum. (Bu arada garajda Porsche falan yok gençler)( annem okuyo biliyorsunuz)
Her neyse işte...
Son olarak Overthinking'e
bir şeyler söylemek istiyorum.(burası da yazışma sitesine döndü ama.)

( overthinking AH İSTANBUL yazısında bana bi not bırakmıştı bilmeyenler için)

My lovely overthinking;
*İstanbulun ışıklarını yak bebeğim.Çünkü ben geliyorum geliyorum geliyorum.(2 yıl sonra)
*İyi ki bana gelip de sen stupidrabbit misin diye sormuşsun sormuşsun sormuşsun (cute girl thanking)
* Başka diyecek bir şeyim yok seni çokça öpüyorum öpüyorum öpüyorum

19 yorum:

  1. İnsan bazen, bir an, hakkaten bir çılgınlık -manyaklık- istiyor.
    Ama çoğu zaman içinde öylece kalıveriyor. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu istediklerimi yazdım. Hayatımda biraz manyaklık istiyorum ama günlük hayatımda neler yaptığımı bi bilsen :)

      Sil
  2. ben de bazen bi Sebastiyan'ım olsun istiyoruum! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim evde bi tane fazladan olması lazımdı. Göndereyim istersen ?
      :)

      Sil
  3. evet abidinler güzel arkadaşlardır

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sanırım. Ama hiç Abidin diye arkadaşım yok. O yüzden tam bilemiyorum.
      :)

      Sil
  4. hahah abidin iyiymiş :)
    [ abidinden not: bir gün karşılaşırız belki hı gülüm]
    seslerini duyar gibiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha :) bence ben bi gün abidinle gerçekten karşılaşırsam. O abidin kesin bıyıklı bir abidin olur :)

      Sil
  5. baştan en son nota kadar güldüm.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok sevindim deep.
      Arada böyle komikimsi şeyler de yazabiliyorum :)
      Hep hikaye hep hikaye olmuyo :)

      Sil
  6. "bana mutluluğun resmini çizebilir misin abidin?"

    eheh.. porşe olayına güldüm..
    geçenlerde bir porşe görmüştüm..
    evet evimizin önünden geçti..

    porşe sahibi olmaktan ziyade.. porşeyi görebilmek bile güzel bi şey :D

    YanıtlaSil

  7. Yazılarınızdaki canlılığa hayran kaldığımı belirtmem gerek. Gerçi daha bir kaç tanesini okuyabildim ama yetti :D Yarın final sınavım varken oturmuşum blogunuzda fink atmaktayım. Arka planda da kendime büyükçe bir alkış açtım :D

    Bu arada;
    Benimm bir Abidine'm var .d

    Ama öyle çağırmakla gelmiyolar işte.. kendin yaratıyorsun :D ben onu yonta yonta "Abidine" yaptım. Şimdi geçip karşısına istediğim kadar "Hayat Çok Boktan Lan!!" diye bağırabiliyorum. Ne büyük lüks! Eee tabi aldığım cevaplarınsa henüz hiçbir sözlükte karşılığı yok :D


    Benimde içimde senn dediğin gibi manyak olmak isteyen bir kısım bulunmakta. Ama işte o kısımın dediklerini aile sansüründen geçirince geriye anca ekmek kırıntıları kalıyor. Sonra küçücük bir parçasının etrafında dön dön dur! Ahh kendi kuyruğunu yakalamaya çalışan bir tekir gibi hissettiriyor bu durum insanı ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa merhaba :)
      Gece gece attığın yorumlar beni ne kadar mutlu etti bilemezsin. Tüm günün soğuğu üzerine sıcak yorumların çok iyi oldu gerçekten..

      Bi Abidinin olduğu için çok şanslısın bence. Çakma da olsa :)
      Umarım hiç kaybetmezsin onu.
      Bak benim bi abidinim & abidinem olmadığı için gelip buralarda bağırıp çağırıyorum hayat çok boktan diye.. :D

      Sil
  8. Yazılarını okuduğumda hissettiğim mutluluğun yarısını hissettirebildiysem ne mutlu bana =)

    Talihsiz bir yönü de var Abidinlerin.. Onlarda sana bağırıyor canları istedikçe ve susturamıyorsun. :D Yinede umarım bir gün sende bulursun kendi Abidinini :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah en kısa zamanda ben de bulabilirim.
      ama beğenemiyorum ki hiç bir abidini :/ böyle bi sorunum var.
      neyse artık ben de kardeşime bağırıyım. napıyım artık

      Sil
  9. kendimi adımı soyadımı arattığımda bunu okudum. iyiymiş be stupp. inş adam gibi adama rastgelirsin, umudunu kaybetme

    YanıtlaSil
  10. kendimi adımı soyadımı arattığımda bunu okudum. iyiymiş be stupp. inş adam gibi adama rastgelirsin, umudunu kaybetme

    YanıtlaSil