Yabancı bir şarkı gibi.


okuduğunu anlamak için; http://www.youtube.com/watch?v=FlsBObg-1BQ

Gözlerin uzaklara daldığında kimi düşündüğünü biliyorum. 
Ama sen bildiğimi bilme.
O tuzlu deniz kokusunu ciğerlerine çekerken kalbine kimin dolduğunu da biliyorum.
Bana söylemesen de hissettiğimi bilme.
Sadece bilme.
*
Ağladığında gözyaşlarını silmemi istediğini de söyleme bana.
Biliyorum. Ama sen bildiğimi bilme.
Her zamanki gibi..


Dün kumsalda,yağan yağmurun altında yaktığın ateşi de gördüm. 
Yalnızdın,tüm yalnızlığımı da çalmıştın. 
Ve sen yağmuru benim için ateşe verdin sevgilim
Tıpkı yabancı bir şarkı gibi.
*
Ve belki yarın ölürsün?
Ve belki yarın ölürüm.
Bugün dünün yarınıyken,bugün yarının dünüyken belki ölürüz ikimiz..

Hatırla sözlerimi,unutma! Hiçbir şeyi saklayamazsın benden.
Ne zaman sırtını çürümüş iskeleye yaslasan aslında yıldızları saymadığın gibi hiçbir şeyi saklama benden.
Çünkü yarın ölebilirim sevgilim,yarın ölebilirsin.

resimler: tumblr.com

10 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Beğendiğine sevindim :)

      Sil
  2. çok güzel bir yazı.Bloğunuz çok güzel.

    YanıtlaSil
  3. "ama sen bildiğimi bilme." ne sade ama ne derin bi cümledir böyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne diyim bilemedim :) ben bunları nasıl,ne ara yazıyorum hiç bilmiyorum. Yazdıktan sonra okuyorum. "Bunu ben mi yazdım?" oluyorum.

      Sil
  4. çok beğendim blogunu üye oldum benim bloguma da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğendiğine sevindim, bi ara bakıcam bloguna soğuk karpuz :)

      Sil
  5. ama bu çok romantik çok duyarlı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama bu yorumunu çok beğendim,çok teşekkürler.
      :)

      Sil