Kıçıkırık Ütopya


overthinking

Uzun zamandır çok sık yazmıyorum gibi geliyor. Nedeni taşınmak, birilerinden ayrılmak, yeni bir hayat kurmaya çalışmak olsa gerek. Evde ilk kolilenen benim odam olduğu için beni İzmir'e şutladılar. Evde kalsam yatacak yerim yok çünkü.
İşte bu curcunanun içinde "İyi ki kafanın içindekileri de taşımıyorsun ordan oraya taşımıyorsun Overthinking" dedim kendi kendime. Kafamın içindekileri neden yazmıyorum ki dedim sonra. Neymiş kafamın içindekiler, neymiş benim ütopyam?

Bir kere büyük bir ada ama kocaman. Etrafında uçsuz bucaksız masmavi bir okyanus. Deniz canlıları bol ama evcil olan cinsten. Mesela vatozların hepsi çakırkeyf , sizinle oyun oynuyorlar. Bitter çikolata ve RHCP tişörtleri bedavaya satılıyor adanın her yerinde. Böyle bir saçmalık var işte.  Ama geceleri bitter çikolatanın bedavaya satıldığı bu adada işler
değişiyor. 


Adaya bir silent hill sisi çöküyor ki sormayın. Kimsede ses seda yok. Çakırkeyf vatozlar hariç tabi. Geceleri dışarda o pislik hemşireler cirit atıyor.

Ve adanın maceraperest sakinleri ise dışarı çıkıp değişik ekşınlar peşinde koşuyorlar. İnsanlar suyu o kadar seviyor ki boğularak ölmeyi tercih ediyorlar. Suyun altı ayrı bir ütopya çünkü. Evet ütopyamda yaşayanlarında bir ütopyası var. Hayalleri, aşkları, işleri, entrikaları var. Brezilya dizileri misali...

PEKİ NEYDİ BU YAZIMIZIN AMACI??  
Ne kadar zorlasanda duygusuz, boş bir düşünceyle yazı yazlmıyor. Kıçınızı sıksanızda olmuyor işte. Bakınız yukarıya nasıl olmuyormuş bir daha görün. Evet, bu benim ütopyam ama kime ne ki? Moralim bozuldu şimdi. Taşınıyoruz ya ondan. 


4 yorum:

  1. Hah ha..Çok güldüm ve çok sevdim bu yazıyı. Sillent Hill'in sisini de.
    Taşınmak zordur ama güzeldir, insan birtakım döküntülerini arkada bırakır. Kolay gelsin;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taşınmak bence de güzeldir aslında.. Yeni yerler yeni insanlar YEPYENİ bir yaşam. Aynı sıradanlık bir süreliğine olmuyor :)

      Sil
  2. Merhaba
    Bir kahve bağımlısı olarak Blogunu yeni keşfettim ve hemen bu siteyi izle kısmını tıkladım. Artık izleyicinim:))
    Senide benim bloguma beklerim.
    komirra.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaaaa..
      Teşekkür ederim bi ara ziyaret edicem
      :)

      Sil