Sen sadece yalnızlığını doldurmak istemiştin.

stupidrabbit


Bazen çay içmek istersin.. 
"Bana çay yapsana" bile diyebilecek kimsen yoktur. 
Kalkarsın..
Demliği alırsın. Dünden içemediğin çayı döküp demliğin içine 2 poşet çay atarsın.3.ye gerek yok.
Zaten yalnızsın.
Suyun kaynamasını beklersin sonra.. Dakikalarca başında beklersin demliğin. Çünkü içeri gidersen unutursun ki çayı demlemeyi. Çünkü içmesen de olurdu aslında.. 
Sen sadece yalnızlığını doldurmak istemiştin..
Çayın suyunu ekleyince de beklemen gerekir sonra. Çünkü ne kadar çok beklersen o kadar çok çay olur o su. Ne kadar zaman verirsen..
Dakikalar sonra uzun emeklerle yaptığın çayını fincanına doldurursun. Sen fincanları da elinde yıkarsın zaten çizilmesin diye. En mükemmelini yapmalısın çünkü sen.. Şeker bile atmazsın o çaya. Sen böyle küçük zevkleri sevmezsin. Sonra mutfaktan çıkıp yeniden az önce oturduğun koltuğuna dönersin.

İçmezsin bile çayını.. Çayın ellerini,ellerin de ruhunu ısıtır sadece. Ama sonunda yine yalnızsındır.

20 yorum:

  1. Merhaba. Yazına bayıldım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa :)
      Beğendiğine sevindim :)

      Sil
  2. şeker atmama kısmına kadar "aynı ben" dedim
    yalnızlığımı yüzüme vurdun tavşanım ya
    iyi mi yaptın şimdi.
    ama şeker atarım
    yalnızlığımı seviyorum çünkü
    küçük zevklerim de var :)

    bazen sırf çay yapmak için çay yaptığım oluyor ama
    yapıp döküyorum.. neden bilinmez :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. mementoğ memenntooğğ.
      sen zaten ayrısın. seni bizim yalnızlar kalıbına sokmamalıyız bence :)
      Yalnızlık bazen güzel de bazen sıkıcı.

      Haha.Bence çay yapıp da içmemek bi hobi olarak nitelendirilebilir :)
      biz yalnızlara özgü.

      Sil
  3. Yalnızlık bir çayla dolabilseydi ya keşke.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dolar canıım.Dolmaz mı hiç :)
      ama 10 dakikalığına dolar, yarım saatliğine dolar.
      o kadar :)

      Sil
  4. tebisi en sevdiklerimdensiniz ki.
    sizin gibi duyarlılar az bulunuyor.
    iltifat diil bu.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eh iyi madem :)
      şımarttın biziğ diğp.
      seviyoruz seni+bloğunu :)

      Sil
  5. Ben sadece yalnızlığımı doldurmak istemiştim,
    sen sadece mutluluklarımı dondurdun!
    sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabaa
      Çok güzel bi söz olmuş.
      Sadece mutluluklarımı dondurdun...

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Bu yazımı çokça sevmeni çokça sevdim!
      :)

      Sil
  7. ah bak burda yazdığın hergünkü ben.
    :)
    ama demlemeye üşeniyorum.
    poşet çay içiyorum.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. demleme çayın tadı başka oluyo bak amaa.
      hem poşet çaycı yalnızlar çok daha yalnız.
      bize katıl deep :)

      Sil
  8. Yazını okudum. bayıldım. ayıldım. Ve kendimi şu kek reklamındaki meraklı bıcırığa benzeterek şunu soruyorum; "Bu tavşan bu kadar güzel yazı yazmayı nereden öğrendi ? " =)

    Şu yurtta yalnızlığımı doldurmak için çay bile yapamıyorum..
    Ama neyse ki şuan blogunuzda dolaşırken kendimi gökkuşağının altında bir sandık dolusu çikolata bulmuş kadar sevinçli hissediyorum. Hani şöyle yalnızlığa iyi gelenlerinden + büyük boy..

    Gerçi bu kadar duygu yüklemesi sonradan içimdekileri havai fişek gibi patlatacak eminim ya neyse..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekküüüürrrleeeeeerr :)
      Küçükken hikaye yazmayı bırak paragtaf bile yazamazdım :) hatta cümle bile kuramazdım :D

      Yalnızlığı doldurmak için çay yerine alternatif olarak kinder çikolata+kahve önerebilirim :) yalnızlığa birebir

      Sil
  9. Ne oldu da değiştin aniden böyle? seninle birlikte cümlelerinde büyüdü sanırım =)

    Önerilere açığım yalnızlık bol bende nasılsa.. Ben genelde bitterciyimdir ama kinderide denerim en kısa zamanda :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep beraber büyümüşüz işte. Ben de farketmedim :)
      Ben her türlü seviyorum. Bitter,beyaz,kinder,pirinç patlaklı,portakallı,likörlü mikörlü ne varsa :)

      Sil
  10. insanlara yalnızlığı anlatırken aslında yalnız olmadıklarını fark ettirmek kolay değildir başarılı olmuş =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Buk :)
      Beğendiğine sevindim,ben sadece anlatıyorum işte :)

      Sil