Nasıl mutlu oluruz mimi düzey1

Bu blogumuzun ilk mimi olucak. O kadar yabancı kelime kullanıyosunuz ama vol1 değil de düzey1 mi yazdınız demeyin. Bi şekilde farklı olmak zorundayız.(prensip olaraktan)
Biliyosunuz. 
Şimdi konumuz ; kendimizi kötü hissetiğimiz zaman neler yaparak mutlu oluruz?
bizi mimleyen sevgili; Mementoğ

mimi yazmadan önce not: Sevgili deep de bizi mimlemişti ama ben mimin konusunu unuttum :( bi de blogunda bulamadım mimi. O kadar aktif bi blogu var ki mim yazısı o kadar yazının içinde kaybolmuş (tamam ben beceriksizim)

stupidrabbit: Kendimi kötü hissettiğim zamanlarda öncelikle daha da kötü hissetmek için kendimi şarkılara veririm.
En dibe batmak için..Harap olmak için.. Artık kaybedecek bir şeyim yoktur ve ben en yükseğe çıkabilrim.
Mutlu olabilirim.
Kendimi kötü hissettiğim zamanlarda öncelikle rüzgarın saçımı dağıtmasına,yağmurun yüzümü ıslatmasına,birinin kalbimi kırmasına izin veririm. Sonra da saçlarımı toplar,şemsiyemi açar,kalbimi kapatırım.
İşte böyle.
Bi de önyargılarım ve şu alınganlığım olmasa ölüm dışında beni hiçbi şey üzemez herhalde.
Ha bi de uzaklıklar dışında.

tumblr: laurennnkk
Her neyse nerde kalmıştık?
Ben kendimi kötü hissettiğim zamanlarda gitar çalarım. Müzik yaparım.
Dondurma yerim. Kaşık kaşık.
Gecenin karanlığını izlerim.Saatlerce.
Koşuya çıkarım.
Arabayla geziye çıkarım.
Bi otobüs bileti alırım,nereye olduğu önemli değil 2 kişilik olcak ama. Sere serpe
bilmediğim bi yere giderim.
Tabi müziğim kulağımda Sonra geri dönerim.
İşte artık mutluyum..


overthinking: MALESEF overthinking yazamıyor. Kendisi İstanbula taşınmakla meşgul olduğundan buralar da bana kaldı. O da bi ara döner herhalde.


12 yorum:

  1. "Kendimi kötü hissettiğim zamanlarda öncelikle rüzgarın saçımı dağıtmasına,yağmurun yüzümü ıslatmasına,birinin kalbimi kırmasına izin veririm. Sonra da saçlarımı toplar,şemsiyemi açar,kalbimi kapatırım." bu çoook güzel bir cümle.. sırf şu cümle için bile iyi ki mimlemişim dedim..
    senin böyle ince cevaplar vereceğini biliyordum açıkçası :)

    kaşık kaşık dondurma yemekk.. bir tek çikolatalı ve karadutlu dondurma yiyebiliyorum..
    ama sizler dondurmaa dedikçe benim de canım hepsinden kaşık kaşık yemek istiyorr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O cümleyi bi kaç gün önce bi yerde okumuştum. Çok hoşuma gitmişti. Dedim tam bu konuya uygun bi şey bu.yazmalıyım... :)

      Kaşık kaşık dondurma yemek sanırım sinirleri rahatlatıyor. En azından benim için öyle. Ve karadut-çikolata ikilisini de bi arada düşünürsek sinir falan kalmaz ben de.Mutluluktan da ölürüm herhalde :)

      Sil
  2. Mim için teşekkürler, en kısa zamanda yapmaya çalışırım:))
    kendimi kötü hissediyorsam kesin kulağımda ki küpelerle oynarım:)
    bu yüzden çok enfeksiyon kaptım:)
    evdeysem uyurum ama ev dışında toplum içinde
    kendimi kötü hissettim dur
    şalterlerimi kapatıp uyku moduna geçeyim diyemiyor insan:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi uyumak da bi çözüm.. Ama çoğunlukla uyuyup geçmesini istediğimiz şeyler orada duruyor :( Ama bazen de işe yarayabiliyor tabi.
      :)

      Sil
  3. nefis ama nefis yanıtlar. tam yaşam işte. yaşamın tam içinden yanıtların. duyarlılık bu.
    :)
    ve dibe vurup çıkıp mutlu olmak. mükemmel ve çok doğru.
    :)
    mimleri bir hafta sonra siliyorum da ondan.
    sen beceriksiz filan değilsin.
    bunları yazan beceriksiz olamaz.
    beceriksiz olmayı beceremeyecek denli duyarlılık var.
    overthinkinge kolaylıklar.
    senin yerini iyi hazırlasın.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. haha deep :)
      en dibi görmeden en yüksekteki mutluluğu hiç bi zaman tam anlamıyla tadamayız. Zevk alamayız ki :)
      ben de dedim niye bulamıyorum bu yazıyı,deli olmuştum ararken :(
      overthinking çoktan hazırlamış bile yerimi daha 2 sene var :D
      :)

      Sil
  4. Alınganlık çok kötü.. ota sapa alınganlık etmek mesela. :)
    Teşekkürler mim için, ama ben bu mimi cevpalamıştım.
    ikisi bir arada; acayip + kötü konu başlığında. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa gözümden kaçmış yaa :( utandım şimdi :(
      başlığı da değiştirdim sen öyle deyince :(
      utandım yani

      Sil
  5. o görseldeki vosvos otobüs bizim olsa ya stupidrabbit!
    okurken yazını rahatladım resmen.. ne güzel anlatmışsın.
    ben o kötü zamanlarımda hep başımı alıp biyere gidiyim istedim ama hiç yapamadım bunca zaman iyi mi? :)
    bu aralar ne blog dolaşabildim ne adam gibi yazı yazabildim. ama yazıcam inşallah bu mimi de. sevdim^^ teşekkür ederim tatlım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o vosvos. ah zaten bitirdi benii!
      elimden geldiğince anlatmaya çalıştım kuulumsucum :) bi gün yine mutsuz olduğumda sana söyliyim de beraber alıp başımızı gidelim. Hem ben koltuğumu da paylaşırım seninle :)

      Sil
  6. ama ama ben de seni mimlemiştim :(

    http://supercellma.blogspot.com/2012/08/wuhuuuu-mimlendim-bebeyimm-vol6.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. enee gözümden kaçmış hemen girip bi bakıyım :(

      Sil