Okul başladı ya Abidin,kelebekler artık pencereme konmuyormuş gibi.

stupidrabbit

Okul başladı ya Abidin ben yorgun hissediyorum.
Okul başladı ya Abidin kelebekler artık pencereme konmuyormuş gibi.
Okul başladı ya Abidin ben karpuzlarını düşüren çocuk gibiyim,ağlıyorum...
Ve okul başladı ya Abidin ben kamera açim mi diyen kız gibiyim.
E-5 in ortasında durmuş ben burda napıyorum diyen kaz gibiyim.
Ah Abidin ah!
Okul başladı başlayalı ben ben değilim..

Okul başladı ve öğrenci bloggerların post yazamama,girememe dertleri de başladı.Kendi adıma konuşayım 11de yatıyorum 7 de kalkıyorum. 16'ya kadar okuuul sonra eve gel. Yorgun argın yemek ye hiç olmadı koltukta uyuyakal(çook tatlı o uyku yalnız,sırf o uyku için bile okula gidilip yorulunur gelinir) 

Saat oldu mu sana 18.00 .Sonra kalk git bi iki ders çalış tekrar yap. E yapmasan olmuyo mu? Olmuyo tabi,o ders çalışılcaaak,o testler çözüleceeek. Zaten o testler de maşallah yani. Yapsan olmuyo yapmasan olmaz 
Sonra akşam yemeği ve ardından kahve molası ondan sonra spor,duş ve kapanış. E hani bloguna bakmadın? Nassıı bakiiim yaahuu tuvalete bile girmedim. Zaman mı kaldı? Bazı günler spor yapmayıp bloga bakıyorum o ayrı. O zaman da rahat uyuyamıyorum ama. Spor zindelik sağlıyo rahat uyuyorum. [burda okuyucular küfür
ediyo,spor yapmadan uyuyamıyomuş da,bilmem ne diye]

İşte böylee. Mesela dün gece yarın okula gidicem diye nassıııı ağlıyorum ama nasssıı ağlıyorum. 5,5 yaşındaki çocuk ağlamıyo ben ağlıyorum.  Sıcak olmasa bi derece katlanılabilir(yazar burada okula katlanılabilir dediği için çarpılıyor -yazar dediğimde ben yani-) bütün bunlar değil de...
Ne istiyorum biliyo musunuz? ;
Bi an önce kış gelsin istiyorum.
Botlarımız,kabanlarımızı giyelim,atkımızı sarınalım istiyorum. 
Oohh mis gibi olsun istiyorum. 
Sömestr tatilinde dershane olmasın istiyorum. 
Kayağa gidelim istiyorum. 
Kar yağsın istiyorum. 
Kardan adamlar yapalım, sıcak çiko içelim istiyorum.
O çiko bitter olsun istiyorum.
Şimdi söyleyin bana.
Elinizi kalbinizin üzerine koyun ve söyleyin
Çok şey mi istiyorum?

7 yorum:

  1. Bende istiyorum tüm bunları.Hatta benim için kış gelsin okulda ders için yatıp kalkma olayına bile olumlu bakabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kış gelsin deee okulda ders için yatıp kalkma biraz ağır gelebilir :D o kadarını kaldıramayız ya

      Sil
  2. kıyamaaaam.
    :)
    bi de o uyku ne güzeldir.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o uykunun kalkışı fenadır ama anne yada baba 'gak ders çalıi sıpaa' der uyku bozulur, istek bozulur. Romantizm kalmaz hayatta amk.

      Sil
    2. okul bitinceye dek sabır o zaman işte.
      :)

      Sil
  3. Çok güldürüyorsununz beni :D

    YanıtlaSil