Aslında kış aşkıyla gelse ne güzel olur dimiğğğ?

stupidrabbit
Eveeet sonunda kış geldiii.Kaç aydır artık kış gelsin diye diye bi taraflarımı yırtıyordum en sonunda gelebildi.Aslında nasıl geldiği önemli tabi.. 

Sevinciyle,mutluluğuyla mı geldi acaba yoksa hüznüyle,soğuğuyla mı geldi sadece? 
Bilmem ki? 
Aşkıyla mı geldi? Dostuyla mı geldi? Tostuyla mı geldi? 
Nasıl geldi? 
Okuluyla,sınavıyla gelmiştir kesin yaaa neyle gelcek başka bende bu şans varken?
Aslında aşkıyla gelse ne güzel olur dimiğğğ? Midemizde uçışan,ip atlayan,piknik yapan kelebekler falan...  

Ya da parasıyla gelsin yaaaa. Para her şeyi satın alır sonuçta dimi? Aşk ne ki? Puhahaa aşkmış ne gerizekalıyız yaa. Aşık oluyoruz sonra gidip kavga ediyoruz. Sonra da ayrılıp birbirimizden nefret ediyoruz.. 
Ya da kesin tostuyla geliyo yaa.. Hiç spor yapamıyorum çünkü. Hep hobiligırtlak yiyorum. (homiligırtlak da olabilir,öyle bi deyim vardı ya )  

Ay bu kışın nasıl gelceğine bi an önce karar veremezsem ben yine okula kalcağımı biliyorum zaten.. Hep okul zaten.. Okul okul diye ölücez(öleceğiz)(ölüp gideceğiz)(gençliğimin baharındayım diyom size)


tumblr.com kahve bardağı
   Aslında bana seçme şansı verseler dünyayı gezerdim(evet her yazımda konu dönüp dolaşıp bu dünyayı gezme işine geliyo,biliyorum). 
Her şeyi herkesi arkamda bırakıp.. 
Tüm sevdiklerimi,
tüm değer verdiğim şeyleri,
tüm bana değer verenleri arkamda bırakıp giderdim .. 
Böyle de bencilim işte. 
Ama napıyım yani.. 
                                       Beni seven böyle sevsin.








8 yorum:

  1. Aşkı kucağında getiren bi kış olsaydı fena olmazdı da, dünya turu ayrı be hacı.. Seninle dünyayı gezelim miğğ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gezeliiiiimmm. Yarın havaalanında olalım. Ya da trenle gidelim. Daha güzel.. Yarın saat 7 de garda dünyayı gezmek üzere yola cıkıyoruz?

      Sil
  2. seni seven böyle sevsin tavşancannn :)
    kış geldi
    benim için hastalığıyla geldi
    selpaklara yapışık yaşıyorum
    ama yine de kış güzel şey :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay mementoooom :)
      Kendimi sevdircem diye uğraşamam yani.
      Geçmiş olsuun.
      Umarım bi an önce kış sana olumlu yönlerini de göstermeye başlar da şu hastalığın kurtulursun..
      Kim bilir belki de aşkı getirir sana mementoğ? :)

      Sil
  3. Kasımda aşk başkadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabiiiii. kasım gelir insan bi üşür yanında bi sıcaklık falan ister. tabiii kasımda aşk başkadır :D

      Sil
  4. sabret okul bitince seçme şansın olur ki.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hmmm. okulun bitmesine daha çooook var deep ama :)
      ben şimdiden bırakıp gitmek istiyorum sanırım

      Sil