Hey Nigga, bunlar bi harika dostum!

overthinking
 Yuğtup abide gezinmeler, takılmalar, ortam yapmalar sonunda öylesine denk geldim onlara. Amanın! Ne kadar canlı erzincanlı ritimler bunlar. Ne dadlu çocuklar bunlar. Evet, bahsettiğim grup bir alman grubu. TOKIO HOTEL! Hayır hayır, yok öyle bişi. Bahssettiğim insanlar FOTOS. Onlarca sayfa o bu şu araştırmama rağmen pek iç açıcı bilgiler bulamadım bu insanlar hakkında. Tek bildiğim; farklı hissettiriyorlar. En azından bana göre. Müziklerinde heyecanlarını yansıtıyorlar insana. Ritimde kaybolmaktan alamadım kendimi. Hele bir Serenaden adlı bir parçaları var ki başka yerlere uçuyorum. Ayrıca lyrics sitelerine bakınca da "Sözleri de iyiymiş lan" dedim kendi kendime. 

fotos

Gerçekten müzik bu bence. İnsanı rahatlatan, coşturan müzik. Ya da gerektiğinde hüzünlendiren. Aptalca mesajlar içermeyen, yormayan parçalar...
Evet belki ingilizce/türkçe değil bu, ben dinlemem diyorsanız saygı duyuyorum. Ancak kesinlikle, kendinize ve müzik anlayışınıza yeni bir perde açın.
Bir şans verin bu canıms alamanlara!

Şimdi soracaksınız. Bu kız niye böyle bişi yazdı? Amacı ne? İtiraf ediyorum, FOTOS 343124 öro/öyro(M. Ali Birand stili) ödedi bu yazıyı yazmam için. Siz bunları okurken, ben Miami'deki suitimde kopuyor olacağım. Hayır, aslında beni o kadar heyecanlandırdı ki bu insanlar ve şarkıları, onları benim tarzımda anlatmak istedim. Beğenip beğenmediğiniz belirtin, lütfen. Çünkü bu muhabbette en çok görmek istediğim şey; farklı fikirler. 


FOTOS'a ulaşabileceğiniz en ustruplu yol: http://www.myspace.com/fotosmusik
Ve lütfen Bio bölümünü biraz inceleyin. Grup elemanlarında biraz şaşıracaksınız.

4 yorum:

  1. heey iyi oldu bu, tanımıyordum, dinlicem incelicem herşeylerini. o kadar çok grup var ki bak böle keşfedilen grubu dinlemek çok keyifli.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Bir tanesi Türkmüş bunların adı Deniz mi ne ama şarkıları gerçekten güzel saol :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten o yüzden şaşıracaksınız demiştim sevgili adsız ve beğendiğine sevindim :)

      Sil