Karlı Sabahlar


overthinking

çocuklar tumblr
Kalbim acıyor kar yağdığında...
Lapa lapa ağlıyor gözlerin
Ve ben karlı sabahları hatılıyorum
Çocuk olduğum zamanları...
Büyük sanardık o zaman kendimizi
Kimmiş Napolyon, Hitler, 14. Louis?
Dünya'yı biz yönetiyorduk zamanında
Meydanımız arka bahçemiz, silahlarımız küçük plastik oyuncaklar...
Ve kar yağardı o günlerde..
Çikolatalı kek kokusu evde, giyilen sıcacık kazaklar...
Kalbim acıyor kar yağdığında
Lapa lapa ağlıyor gözlerin
Ve ben karlı sabahları hatırlıyorum
Sorumlu, büyük olduğumuz zamanları, bizi ayıran sorumlulukları...
Herkes bizden üstündü artık
İş yerinde Napolyon, Hitler, 14. Louis
Dünya bizim değildi
Meydanımız ofis, silahlarımız evraklar...

Keşke büyümeseydik kardeşim, hep oyun oynasaydık.
Kar yağdığında çıkamıyorum artık dışarı, yoksun çünkü.
İşte bu yüzden; kalbim acıyor her kar yağdığında...




12 yorum:

  1. Yine ağlattınız beni.:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu dicem ama olmucak :D güldürürüz be sonra adsız :D

      Sil
  2. Bazen çocukluğuma küserim neden beni bıraktın da gittin diye...
    Bazen çocukluğumda ki gibi boynumu bükerim,
    Bazen de yaslarım sırtımı anılarıma dizlerimi kendime çekerim.

    YanıtlaSil
  3. üffffff yaaaaa bişi demek ne zor bu çok güzel çok duygusal yazına.

    YanıtlaSil
  4. Bayıldım yazına :)

    YanıtlaSil