Otum Bokum

overthinking
Evet. şu sıralar yaşamayı unuttuğum dönemlerden birindeyim. Her şey o kadar saçma ve boktan ki. Koccamaaan bir boşluktayım. Herkes trip atıyomuş gibi geliyo mesela. Geçenlerde yazıcıya az kağıt koymuşum çıktı alırken "kağıt bitti" diye bi uyarı yaptı. Tekrar kağıt koydum ama azıcık. Bu sefer kağıt bittiğinde "YİNE kağıt bitti." yazdı. Şok oldum ya YİNE yazmış büyük harflerle. Sonra bi kaç gün çıktı vermedi hatta. Ergen yazıcı

umut sarıkaya-penguen
Sonra Felsefe dersi hiç beklediğim gibi çıkmadı. Bu nedir amk? Ben "hocam bu şişe aslında yok dimi? İşte filler asprinler. Düşünüyosak varız düşünmüyosak hayvanız" kafasında girdiğim derste o kadar çok sıkıldım ki. Çıktığımda kafamda düşlediğim o ders bi fizik kadar bile değerli değildi artık gözümde. Böylece felsefeyle ayrıldık.

Sonra bir ödev bir ödev abooov! Ben artık 11. sınıf oldum, artık sadece üniye çalışmalıyım diyenler. NAH! O kadar çok ödevim var ki ygs derslerine bakamıyorum ya. Çok mutsuzum.
Param yok.
Param yok.
Param yok.
Bankada birikmiş param yok.



bugün ne giysem
Ve en büyük problemim işte yandaki baboliler! Okuldan geliyorum, açıyorum tv'yi Hakan'ım yok. Hangi lanet bu programın yayın saatini değiştirdi?! Ve niye en sağdaki ve en soldaki ablalar aynı şekil duruyolar? Cevap verin!

Ayrıca eğer birine çok gıcıksanız, ya da hayata gıcıksanız ya da gıcıksanız Happy Wheels oynayın. (What the fuck is that? diye sormayın gogıl dede size yol gösterecek baboliler)


Evet çocuklar, kafa nasıl ütülenir, katlanır, dolaba koyulur dersinin sonuna geldik. Bu aralar otum bokum olum diye düşünüyorsanız benim gibisiniz, sizi seviyorum. (bkz. 164 üye ve üye olmaya niyetlenenler)




4 yorum:

  1. hah hah haaaaa çok formdasın beeeee.
    :)))))

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten bu siteyi çok beğendim. Yazında çok tatlı, sevimli ve komik :D :D :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiz sevgili adsız :) seni daha sık bekliyoruz :D

      Sil