"Nasılsın?" diye bile sormaz insanlar ama sen yine de "iyiyim" dersin

tumblr köpek kate moss

Bazen hayat çok güzeldir. 
O kadar güzeldir ki her saniyeyi dolu dolu yaşamak istersin. 
Hayat hiç bitmesin istersin. 
İçine çektiğin nefes ciğerlerine dolarken içinde filler koşuşturur adeta.
Aldığın her nefes için şükürler edersin Tanrıya.. 
Güneş ve Ay vardır sonra.
Güneş kalbini ısıtır. 
Ay ise gerçekliği gösterir sana. 
Yaşamın gerçekliğini..
 Dostluğu,aşkı gösterir sana. 
*
Ve denizin üzerine düşen yakamozlar...
Derinden parlayan inci taneleri gibi. 
Her biri ayrı bir günün güzelliğini,yaşanılabilirliğini ifade eder. 
O kadar duygusallaşırsın ki. 
O an için yalnızsındır belki ama asla yalnız değilsindir aslında.
Bağırırsın,çağırırsın denize.
Balıklara.. 
Kimse duymaz sesini.
İşte bu özgürlüktür. 
Özgürlüğe sahipsindir.
Tekrardan şükürler edersin tanrıya.
Ağlarsın sonra.Mutluluktan ağlarsın!
Mutluluktan ağlar mı insan? Ağlarsın işte! 
İşte böyledir bazı günler..

*
Ve bazı günler vardır ki aslında senin için yoktur.
Sabah uyanırsın ve uyanmazsın aslında. 
Güneşe bakarsın,doğmuştur ama senin için hala gecedir hayat.
O günler ölmek istersin ama ölemezsin. 
O günler kaçmak istersin ama kaçamazsın.
Bi umut denersin kaçmayı da herkes doğuya giderken sen batıya gidersin.. 
Kaçarsın onlardan. 
Kaçabildiğin kadar uzağa. 
Günlerce aylarca kaçarsın ama gerçekliği değiştiremezsin ki.
Dünya yuvarlaktır 
ve sen ne kadar kaçarsan kaç başladığın yere geri dönersin.
Yapacak bir şeyin yoktur işte sadece amaçsızca yaşarsın o günü. 
*
Niye nefes aldığını,niye "iyiyim" dediğini bilmezsin. 
Bazen "Nasılsın?" diye bile sormaz insanlar ama sen yine de "iyiyim" dersin.
İyi olmak istersin çünkü. 
Hiçbir şeyin farkında değilsindir ama aslında her şeyin farkındasındır.
Yalnızlığının farkındasındır. 
Sonra doğmayan güneşin batar ve uyursun.
İşte bazı günler böyledir.
İşte hayat böyledir..


6 yorum:

  1. ölemezsin
    kaçamazsın.

    seni yerim lan! kahveinsanı. nasılsın? iyisin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. memento geldin mi yaa.
      hoş geldiniz canım.
      "iyiyim" valla. iyi olmaya çalışıyorum işte :)
      sen nasılsınız? iyisiniz?

      Sil
  2. Ya. Ama.
    Çok iyi anlatmamış mısın sence de. Ben olsam biraz övünürdüm çünkü. Tam zamanında okudum hem de yazıyı.
    İkinci dönemdeyim ben de şuan sanırım galiba. Hani şu sabah uyandığın ama aslında uyanmadığın.. Höf..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sana burdan 1.döneme geçmen için pozitif enerjilerimi gönderiyorum bayan mavi.
      Abartmaaa.
      O kadar da güzel değil ama beğendiğine sevindim
      :)

      Sil
  3. Ve bazı günler vardır ki aslında senin için yoktur.
    Sabah uyanırsın ve uyanmazsın aslında.
    Güneşe bakarsın,doğmuştur ama senin için hala gecedir hayat.
    O günler ölmek istersin ama ölemezsin.
    O günler kaçmak istersin ama kaçamazsın.

    Ben de en çok bu kısmı beğendimm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selam adsııızz.
      Beğendiğine sevindim :)

      Sil