Sadece iki gün sonra evleneceği adamdı o.

overthinking
İçinde yüzdüğü su bulanıktı. Aklı bulanıktı, kalbi bulanıktı. Gözlerinin önünden geçen hava kabarcıkları hala hayatta ve nefes aldığını hatırlatıyordu kadına...

Hala nefes alabiliyordu, o kadar acıya rağmen hala hayattaydı. Gözlerini birkaç kere kırpınca suyun içinde olduğunun farkına vardı. Su kızarıyordu kadın yüzdükçe. Kanlanıyordu...

Biraz önce neler olmuştu? Bir fren sesi, çığlıklar ve bir kaza... Sonrasında kendini suda bulmuştu. Kıyıya doğru yüzmeye çalıştı kadın, her hareketinde su biraz daha kızarıyor, kadını gerçekliğe ulaştırıyordu.



Sevgilisiyle çıktığı yolculuğu hatırladı, yola çıkmadan önce çakırkeyf olduklarını... Sudan çıktığında felaketini gördü. Babasının geçen yaş gününde ona hediye ettiği küçük, sarı karavan ters dönmüş ve yarısına kadar suya batmıştı. Arabanın sol tarafında, yere serilmiş adamı tanıyamadı, tanımak istemedi. 
Sadece iki gün sonra evleneceği adamdı o. 
Üzerinde şık bir damatlık olması gerekirken, kanlı kıyafetler...


"Öldü," diye fısıldadı kadın. "Ben öldüm."



Ölmüştü, evet. Çünkü artık yaşamak boşluktu onun için, boştu. Felaketine arkasını dönüp tekrar suya girdi. Bir kere bile arkasına bakmadan yürümeye devam etti, en derinlere kadar...




15 yorum:

  1. Merhaba,

    Tchibo'ya iletişim danışmanlığı hizmeti vermekteyiz. Önümzüdeki günlerde organize edeceğimiz kahve etkinliğine sizi davet etmeyi isteriz. Mail adresinizi ve iletişim bilgilerinizi alabilirsek memnun oluruz.

    İyi çalışmalar, kolaylıklar dileriz,
    Sevi Yüzbaşıoğlu - Grup 7 İletişim Danışmanlığı / 0212 292 13 13 - 0533 489 09 46 / syuzbasioglu@grup7.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ taraftan iletişim bilgilerine ulasabilirsiniz,teşekkürler

      Sil
  2. Ama ben yine ağladım ki...<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama adsız niyeee niyeee? Seni bir güldüremedik :(

      Sil
    2. Neyse siz beni takmayın. Ben hep böyleyim canlarım...<3...=)

      Sil
    3. adsııız; ismini ver ismini

      Sil
    4. Valla adsız süper takip ediyosun kimsin merak ediyoruz yaaee isyeeean :D

      Sil
    5. Yani Overthinking'cim. Nasıl desem şöyle senin yaşadığın şehre uzak bir şehirde oturan kuzeninim.:):)<3

      Sil
    6. Aaaaa yoksaaaa... :D tanıdım tanıdım sen yaz bize canem hep yaz hep yaz :D

      Sil
    7. overthinking; adsız bence baban ve bizi yiyo

      Sil
    8. Yazarım canım yazarım...:D Muck muck. :):) <3<3

      Sil
  3. GET AWAY OVERTHINKING
    özledik seni :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oooooo yoooo :( bende ya bende :D ama bizimkisi long-distance relationship ma'girl :*

      Sil
  4. ben kimim çikardın mı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eğer yukarıdaki adsızsan evet, eğer genel olarak yazansan yine evet :D her türlü adsızım çıkardım :D

      Sil