the "best of"


stupidrabbit
love is a losing game diyor şair : http://www.youtube.com/watch?v=nMO5Ko_77Hk

tumblr çay
Blogu olan arkadaşlar.. Bazen oturup da eski yazıları 
okumak gibi bi işsizlik yaparsınız ya.. Hah işte bugün öyle bir gün.. Oturduuuuum. Elimde kahvem(tabiki de her zaman yani) kulağımda kulaklık tüm yazılarımızı okudum. Ve eskiden daha güzel yazıyormuşuz onu fark ettim. Aslında şöyle; ilk başlarda güzel başlamışız sonra bok etmişiz ondan sonra yine toplamışız sonra epeeey bi bok etmişiz. Sonra yine toplamışız. Son durumu ben de bilemiyorum.

Bi de ben bi işsizlik daha yaptım.. "Overthinking ile stupidrabbit'in BEST OF unu yaptım" tabi kendimce yani. Aslında anket yapıp bu best of ları size sormak isterdim ama oy veren insan sayısı az olabilir(olmayabilir bile yani) o nedenle hiç rezilliğe gerek yoook dedim ve kendim bi liste oluşturdum.

Bi de ben diğer ergen insanlara özenip bi şey daha yaptım. Naptım tahnmin edin bakalım? hadi ediiiin? TÜM DÜNYAYA İSYAN ETTİM,BAŞ KALDIRDIM diyomuşum.. Yok tabi ki de hayır :D oturup sınavlara çalışıyoruz ya işte bi şey yapmadım yani

STUPIDRABBIT BEST OF

1) Karbeyazdı ölüm işte
2) Sen sadece yalnızlığını doldurmak istemiştin.

2) Çünkü o küçüktü ve sustu hep.
4) Hayat çok boktan be Abidin!
5) O hep yalnızdı,mutsuzdu.
6) My dreams about
7) Çok güzel kız yoktur ama yine de ince bacaklı kızları dövelim derneği;
8) Yabancı bir şarkı gibi
9) Güneş doğmazdı onun için,ay batardı sadece
10) Okul başladı ya Abidin,kelebekler artık pencereme konmuyormuş gibi.

OVERTHIN KING BEST OF

1) Ve bazen olmaz

JÜRİ ÖZEL ÖDÜLÜ

1) Sıkıldım artık deniz yok mu?

SON OLARAK;

HEPİNİZE ÖPÜCÜKLERİMİ GÖNDERİYORUM. 
OVERTHINKING E DE SELAMLARIMI BLOG ARACILIĞIYLA GÖNDERMEK İSTİYORUM
KENDİNİZE İYİ BAKIN CANLARIM

6 yorum:

  1. geçmişe dönüşler ne güzel değil mi
    best of fikri harika.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle
      ya da
      yazcak bi şey bulunamayan zamanlarda yapılacaklar listesi 1 numara "best of" :)

      Sil
  2. Ben de işszilik yapıp okuyayım dedim. Ciddi ruhsal problemlerim varmış:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o kadar da ciddi değil,sadece işsizlik yani :)

      Sil
  3. çok şeker bişi yapmışsın bence işsizlikten.
    ask fm pek severim ayrıca.

    bence hiç ama hiç bok etme durumu yok.
    bu yazıları hatırlıyorum.
    ikiniz de çok fazla duyarlı ve özgünsünüz.

    ayrıca iyi olmuş bak.
    arada girer okurum o best of'u.

    ayrıca ben de yapıcim bi best of.
    :)
    iyi fikirmiş.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kapadım ask fm i deep
      çok saçma sorular geliyodu sinir oldum :D

      ve teşekkürler
      ama duyarlı olduğumu gelip bi de anneme söyleyebilr misin?
      :D

      Yazıcak bi şey bulamadın mı best of güzel oluyo bak
      :)

      Sil