Elveda demek çok zor geliyor şu an...

  stupidrabbit
dear john-colbie caillat-i never told you
Elveda demek çok zor geliyor şu an.
Yaşadıklarımız,yaşayacaklarımız..
Bi anda silip atmak zor geliyor şu an.
İyi uykular demek istemiyorum.
Elvedanın anlamı yok
ve sen çocuk!..
Her gün aklımda olucaksın
Bi gün büyüyüp adam olucaksın
ve ben..
Asla sesinin tonunu unutmacağım.
Asla gözlerinin nasıl baktığını,nasıl güldüğünü,yaptığımız şımarıklıkları..
Hayır! Ben unutamayacağım.
O son adımı atmanı istemiyorum.
Bak ben yine mesajlarını karıştırıyorum.
Şimdi uyan ve kız bana. Bağır!
Ben sesinin tonunu unutmak istemiyorum.
Elveda demek çok zor  geliyor şu an.
Ben elveda demek istemiyorum....
 

...

9 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. adsız bu bi şifreyse çözemedim söylemek isterim daha açık ol lütfen canım

      Sil
    2. Bence yazının güzelliğinden çarpıldı aptal tavşanım :D

      Sil
  2. Ne zordur elvada demek :( hiç dememeyi dilerim.

    YanıtlaSil
  3. sayfamı takip eder misiniz ?

    http://uydurukgunluk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Sesinin tonu.
    Gülüşleri.
    Dokunuşları.
    Baş edilmesi oldukça zor şeyler bunlar.
    Elveda demeyi başaramamış biri olarak çok iyi biliyorum bu duyguları.
    Duygu ve gerçek yüklü bi yazı olmuş.Eline mi yoksa yüreğine mi sağlık demeliyim bilemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi kere aklına kazıdın mı bi daha unutmak çok zor oluyor
      ama unutuyorsun işte
      unutman gerek çünkü :)
      hayatına devam etmen gerek
      Beğendiğine çok sevindim

      Sil
  5. Ve fark ediyorum ki ben unutmuşum. Bu bile acı veriyor.

    YanıtlaSil