Evet, Hayata Karşı Nefret Doluyum


overthinking
hellööö rld http://www.youtube.com/watch?v=2CaypEojjKQ
wayfarer gözlük

Güzel.  
Gerçekten. 
İstanbul'a geleli 6 al bile olmadan bir okul daha değiştiriyorum (ki sanırım bu benim 9. okulum olacak. Belki de daha fazla bilmiyorum.) Yeni insanlar, yeni hocalar, hatta yeni dersler. Şuan gerçekten hayattan nefret edilesi bir zevk alıyorum. 
Çoook fazla.
Derslerim berbat ötesi.
xbox boyfriend
Dil okumama rağmen 47 alıyorum. 
Aksanımı düşünmeyin zaten, kusarsınız. 




Güzelim, biricik aşığım, aşkooom Xbox ise dolapta usul usul beni beklerken hangi insan ders çalışabilir ki söyleyin bana? Bizi ayıran "zaaalııımlar" sağ olsun. Ayrıca aşkım uğruna hemen bir akrostiş yazmak istiyorum.

X (Böle bi harf yok in Turkish)
Bye Bye gülüm
Olur da bir gün dönersin diye
X (Böle bi harf yok in Turkish again)




Ayrıca
  buradan 09:21 Halkalı treninde 2 kere karşılaştığım çocuğa bir mesaj iletmek istiyorum; 
3. kere karşılaşırsak evlenmek zorundayız. 
Çünkü sen artık benim namusumsun.
2 numerolu parça benden sana gelsin bebeğeem :*

bülent ersoy sefam olsun






STUPIDRABBIT EKLEMESİ
merhabaaaaaaaaaaaaaaaaa
ben blogun diğer yazarıyım ve overthinkingin 09.21 halkalı treninde karşılaştığı çocuğun tek olmadığını belirtmek istiyorum.
Bir de 11.25 vapurunda 5 kere karşılaştığı çocuk var ki her defasında martılara simit atıyorlarmış.

martılar tumblr
Mutlu günler...
:)





12 yorum:

  1. Akrostişine bayıldım :D Hayatı seven insanlara hep özenmişimdir. Nasıl seviyorlar? Formülü var mı? Hayat da onları seviyor mu? Beni sevmediği kesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen aynen :D her şeye rağmen gülebilen insanlardan nef... aman çok seviyorum demek istedim :D

      Sil
  2. :))))) Ben daha fazla güldüm :)))))))))))))))

    YanıtlaSil
  3. ha haaa muhabbet iyiymiş.
    :))))

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. iyi yıllaarrrrrrrrrrr mutlu yıllaar :)

      Sil
  5. heyoooooo hep neşeli olalııım.
    :)

    YanıtlaSil
  6. Bu blogu keşke daha önceden tanısaydım. Tüm yazılarınızı zevkle okudum. İstek yapabiliyorsak. Sizden KENTKART hakkında güzel bir yazı istiyorum. Bol bol ilhamlar. :)Yok abi bu nerden çıktı şimdi ya derseniz önemli değil. Canınız sağolsun. Artık tüm yazılarınızı okumaya devam edicem. Kentkart yazısında başarılar. Güzel olacağından eminim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili adsız tabi ki istek yapabilirsin. Kentkart fikrin aklımda. Kısa bir süre içinde görebilirsin isteğini bu blogda :)

      Sil
    2. Çok teşekkür ederim. Sevindim.

      Sil