Hayır, Seni Düşünmüyorum

overthinking
  Müziksiz olmaz : http://www.youtube.com/watch?v=rrVDViSlsSM



marilyn monroe,sarışın,blondie
Hayır, seni düşünmüyorum. 
Rüyalarımdaki, hayallerimdeki sen değilsin.
 Hayır, kendimi kandırmıyorum. 
Aynaya her baktığımda karşımdaki yüz seninki değil. Yolda gördüğüm insanları sana benzetmiyorum. Hep kullandığın parfümü satın alıp, evin her köşesine sıkmadım. 
 
Bilgisayarımın masaüstünde fotoğrafın falan yok. Geceleri Led Zeppelin dinleyip, ağlamıyorum. 
Zaten beni tanısaydın ağlamanın bana göre olmadığını bilirdin. En sevdiğin rengin lacivert olduğunu öğrenip, lacivert renkli hiçbir şey almadım. Ne kıyafet nede oje... Senin yüzünden kalbimde açılan yarayı satır satır dökmüyorum kağıtlara. 
 Seni sevmiyorum... 
Eğer duymak istediğin cevap buysa. 
Senin izlediğin filmlerin hepsini bir gecede izlemedim. 
Okuduğun kitapları raflara sıralamadım.


Hiçbir şey yapmadım senin için. 
Ya da yapmadığımı sandım...

6 yorum:

  1. Çok güzel yazıyosun Overthinking. Başarılar kızlar :)

    YanıtlaSil
  2. Özledim diyememenin yan etkileri bak işte..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. özledim demek de zor ama şimdi.
      böyle sayfalarca yazılar yazmak daha kolay geliyor

      Sil
  3. Cansın over'ım :) ne de güzel yazmışsın .
    Bu arada seni çok özlediim. Özellikle 'mee' leri :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler :D :D bi mee atıyorum sana :D meee!

      Sil