Işıltıdan değil,karanlıktan gözlerim kör olmuştu benim

stupidrabbit
bu şarkı bi cuk oturmuş dostum;http://www.youtube.com/watch?v=izqSWCh5DKY


Değişmek istememiştim..
Değişmemeliydim.
Direndim.
Çok direndim.
Kaçamadım.
Her şey gibi ben de değiştim.
Değer verdiklerim, aldığım nefes, yüzüm,dudaklarım,kalbim
 her şey değişti.
İstemedim...

Ama ben
Çok mutlu olmak istedim.
Çok güzel olmak istedim.
Çok zengin olmak istedim.
Çok aşık olmak istedim.
En sonunda bi gün o kadar çok istedim ki 
en sonunda istemekle kaldım.
Tüm sevdiklerim o kapıdan teker teker çıkıp gittiğinde televizyonsuz sessizliğimde 
tek başıma kaldım.
Her tıkırtıdan ürktüm.
Her gece aynı tıkırtıları duydum.
Aklımı söküp atmadıkça her gece duydum.
Gittim battaniyemin altında saklandım.
Oyuncak ayıma sarıldım. Sıktım dişlerimi uyudum.
İçimdeki korkuyla uyudum...

Sonra bi gün korkusuz olmak istedim..
Kılıçlarımı kuşanmadan kalbimi açabilecek kadar korkusuz..
Sadece istedim ve şu anda sahip olduğum tek şey...
Hiçbir şey.

Ancak
Kendime sahibim. Sorunlu aklıma sahibim.
 Kendini beğenmeyen,gülümsemeyi unutmuş ruhuma sahinim..
 Gerçekçiliğime sahibim. 
Ayın dolunayına sahibim. 
Dolunaydaki bulutların gölgesine sahibim.
ve Biliyordum
Kendimden kurtulmadan çok mutlu olamayacaktım.
Biliyordum
Kendimden kurtulmadan çok güzel de olamayacaktım.
Çok zengin zaten olamayacaktım.
Çok aşık da olamayacaktım.
Çok yalnız olacaktım bi tek..


Işıltıdan değil,karanlıktan gözlerim kör olmıştu benim. 
Hayata dair tek hatırladığım şey mutsuzluğumdu..

17 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. kahveinsanlari@gmail.com
      twitterdan da ulasabilirsin sağ tarafta

      Sil
  2. Eline sağlık, sanki benim için yazılmış bi şiir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek :) aynı zamanda da benim için yazılmış bir şiir :D

      Sil
  3. heeey mutlu olmak için kendimizden biraz uzaklaşmalıyız, değil mi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa deeep naber :D
      evet kesinlikleee katılıyorum,mutluluk için kendimizi bir süreliğine çöpe atmalıyız
      :)

      Sil
  4. mimin var.
    istersen 2 tane.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tam actım blogunu gördüm mimleri,sen geldin yazdın.
      sanal ortamda bile kalp kalbe karsı olabiliyormus :)

      Sil
  5. tabii. kalbin çok temiz de ondaaaaan.
    iyisin şekersin de ondaaan.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ama çok tatlısın deeeeeppppp seeennn
      :)

      Sil
  6. Ama çok mutlu olmalısın sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı zamanlar mutsuz oluyorum ama şu an çok mutluyum :)

      Sil