Mutluluklar...

overthinking
Pişt bi dinle: http://www.youtube.com/watch?v=fTQhzFtSYPE

Merhaba.
Beni hatırlıyor musun?
İhtimal vermiyorum, belki...
Seni ilk defa uğradığım o kafede görmüştüm.
Uzun siyah saçların vardı, dalgalı ve canlı.
Ellerin o kadar güzel tutuyordu ki fincanı.Daha önce hiç bu kadar güzel bir şey görmemiştim,inan bana.
*
Ellerine sarılmak istedim
 sana sarılmak, sarmak istedim...
Ancak 
o an yaptığım tek şey başka bir yere bakmaya çalışmaktı.
Yanına arkadaşlarının geldiğini hatırlıyorum.
Onlara gülümseyişini...
*
Hasta bir insanı yaşama bağlarcasına güzel...
O kadar çok gülüşmüştünüz ki ne konuştuğunuzu merak etmiştim.
Sonraki gün senin için oraya tekrar gitmiştim.
Gözlerini yakından görebilmek için...
Kahvemi alırken birden arkamda olduğunu farketmiştim.
Aptalca, kahveyi ekoseli yeşil gömleğine dökmüştüm.
Özür dilemek için bir kahve ısmarlamayı teklif etmiştim.
Yeşil gözlerini açıp, evet demiştin.
*
Ben o an cennetteydim, inan bana.
Hep sen konuşmuştun, benimse dilim tutulmuştu.
İsmimi sorduğunda kekeleyerek cevap vermiştim.
Sonra, tam bir yıl boyunca her gün senin için kafeye gelmiştim.
Bazı günler tekrar konuşmuştuk seninle, 
bazı günlerse sessizlik.
Cennette cehennemi yaşıyordum ben, 
sana yakınken, dokunamıyor, konuşamıyordum.
*
Sadece, öylece tutulmuştum sana.
Sana hiç bir zaman "seni seviyorum" diyemedim.
Artık asla söyleyemem çünkü biliyorum.
Seni ve onu biliyorum.
Ve evleneceğinizi biliyorum...
Artık kırık bir kalple yaşıyorum.
 Mutluluklar siyah saçlı,yeşil gözlü kız.
Mutluluklar...
                                                  








11 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. :) (ne diyeceğimi bilmiyorum) Ne diyem? Teşekkürler mi diyem?

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. Hemde acı dolu be deep :( ama aşk böyle bişidir zaten sanırsam herhalde belki meçhul... :D

      Sil
  3. Sana hiç bir zaman "seni seviyorum" diyemedim.
    Artık asla söyleyemem çünkü biliyorum.
    Seni ve onu biliyorum."
    çok dokundu bu yaa :(
    güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) Zaten önemli olan yazının okuyucuyu etkilemesi değil midir? Başardıysam ne mutlu bana :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. umarım gelir :) biraz klişe olacak ama tümüyle duygularıma bağlı aslında :)

      Sil