Aşk bulunana dek...

overthinking
cute kids minik çocuklar aşk love kiss papatya
Çokça yalnızım şu andan ama öyle böyle değil. 
Acı çektiren bir yalnızlık bu. 
Can sıkan, artık aşık olmalıyım dedirten. 
Hüzün yayıyorum etrafıma ve çokça nefret... 
En çok zararı da bana. 
Bi ilacı var mı?
Bi panzehir bu acı için?
Kim daha doğrusu?
Ya da bir duygu olmalı, kalbini doldurmalı, tekrar yaşatmalı... Çağırdıkça gelmiyor işte. 
Dualarım geri tepiyor sanki, her karanlık sokak benim oluyor. 
Çokça yalnızım şu anda ama öyle böyle değil. 
...
tumblr cute couple aşk
Kaç insan var böyle yalnızlıktan ölen? 
Kim diri diri yanıyor kendi cennetinde? 
Kendine zarar veresi geliyor insanın.
Kime meydan okunuyor peki?
 Onun da sana çok ihtiyacı vardı zaten. 
Ölsen ne farkeder ki zaten ölüyken? 
Duygu hissetmezsen zaten ölüsün gözlerde, gönüllerde... 
Kim diretir her şeye rağmen iyiyim diye? Ağlayası geliyor insanın. 
Nereye kadar gidiyor gözyaşları? 
Ya bir anda kurursa gözler, karşı çıkarsa acılara, 
o zaman kalp mi başlar gerçekten ağlamaya?
 Hiç susmamacasına
...
tumblr kırmızı vosvos italya sokakları
  Gitsek, gidilse..
Nereye? 
Şehir, ülke, kıta, gezegen değiştirsen diniyor mu acı? 
Varsın aştan olsun acı, sebebi aşk olsun.
 Sana da, bana da aşk olsun. 
Tanrı'ya aşk olsun! 
Yine kırdı gece gece, hüngür hüngür ağlattı. 
Aşksız ağlattı, kalpsiz ağlattı
...

8 yorum:

  1. İnsanın tekrardan şiir yazmaya başlayası geliyor. Yalnızlığıma vurmayın yahu. Yarama dokunmayın bırakın kanasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kanasın..
      kanar kanar en sonunda durur değil mi?
      yani sanırım

      Sil
    2. Durmuyor maalesef...

      Sil
  2. eh doğru da aşk varken de insan çok yalnız olabiliyor.
    aşkına bağlııı.
    :)


    bu sefer mim kolay hadiii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşkına bağlı :)
      geldim gördüm yazacağım deepciğim

      Sil
  3. hayatı akışıına bırakmalı. aşk kendiliğinden buluverir insanı. aramaya, çağırmaya gerek yok :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biraz da aramak lazım bence,yanlış bi aşk bulur falan,şansızımdır ben :D

      Sil
  4. Niye yaptın ki şimdi bunu bana ? Niye en doğru sözcüklerle anlattın dillendiremediklerimi ? Peki ben ne diye kalkıp 14 şubatta okudum bunu ?? ahh ahh.. "Gitsek, gidilse... Nereye? " Yine tek başıma.

    Yüreğine sağlık ((=

    YanıtlaSil