Matem rengidir siyah bilir misin?

stupidrabbit
resim,adam,yağmur,tumblr,yağmurda adam,vosvos
2 haftadır aralıksız yağıyordu yağmur
Niye bu kadar üzülmüştü bulutlar
Neye bu kadar keder dolu
Gökkuşağı bile çıkmıyordu dışarı.
O da kırılmıştı belli
Ve yağmur neredeyse 1 saniye bile durmuyordu.
Bulutlar durduramıyordu kendini,hislerini...
*
Bazen dur kalk yapan kırmızı bir vosvos gibi kesilip 5 dakika sonra yeniden başlıyordu.
Ben dikkatle izlediğimden biliyorum
Dikkatle izlemeyen biri göremez yağmurun durduğunu.
*
Yağmur 2 haftadır kendi kendine yağıyordu.
Ama benim gözyaşlarım da yağmura karışınca 
en sonunda sel oldu
Selde binlerce insan öldü her yer mezar oldu
Binlerce çocuğun annesi babasından; torunu dedesinden ayrıldı.
Yağmur yüzünden 
Benim yüzümden 
Seni hatırladıkça,gidişini,daha çok ağladım..
Daha çok sel oldu.Hava da iyice kapandı.
İnsanlar kör oldu.Denizler kör oldu.Dünya kör oldu.
Her yer siyah oldu şimdi
Matem rengidir siyah bilir misin?
Hep yağmur yüzünden
Benim yüzümden.
Hayır senin yüzünden...




20 yorum:

  1. Mezarların içi umuttan bozma insan kaynıyor.
    Kafamızda.
    Kafamızda.
    ..

    YanıtlaSil
  2. çok dokunaklı
    ve
    resme vuruldum!
    ressamın adını biliyorsan yazar mısın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. maleseefff bilmiyorum.
      ama beğendiğine sevindim
      :)

      Sil
  3. güzel bir paylaşım olmuş:) sitenizi takibe aldım :)banada bir kahveye beklerim:)

    http://demodeyiz.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. önce o başlatmış ben bitirememişim ama...
      galiba.

      Sil
  5. başlamış hiçbirsey bitmez ki.. Bittiğine inandırırız kendimizi sadece. Görmezden geliriz. Bitmez asla gerçekte.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama fazla da üzülmemek lazım hayat bitiyor bir gün.. Ayrılıktan kaçılmıyor..

      Sil
  6. merhaba;
    Blogunuz cok keyfli, bnmde blogum var, beklerım :)
    http://benlimoda.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  7. Resim resmen cuk diye oturmus..
    etkileyici

    YanıtlaSil
  8. 'senin yüzünden' cümlesi bazen rahatlatırken bazen yetmiyor be.

    YanıtlaSil
  9. yağmur ağlasın ama sen ağlama beeee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ağlamıyoruuuuuuuuuuummm kiiiii
      :)

      Sil
  10. Yağmurla ağlamak hiç aklıma gelmemişti. Yalnız hissetmez sanırım insan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hissetmiyo desem yalan :) yalnızlık sadece sevdiklerinleyken hissedilmiyor :)

      Sil