Tam da seni özlüyordum

stupidrabbit
tam da bu şarkıyı dinliyordum http://www.youtube.com/watch?v=T-hWSjjZ4hY
Ben bu anı daha önce yaşamıştım.
Şu anda gördüğüm her şeyi daha önce görmüştüm.
Şu anda hissettiklerim...
Hepsini daha önce tam da burda hissetmiştim.
Tam da bu şarkı çalıyordu.
Tam da saat yediyi beş geçiyordu.
Tam da güneş kuzeydağlarının üzerinden batmışken
Bu kahve hala sütsüz ve hala içmek için kendimi zorluyorum
Tam da burda oturuyordum.
Tam da seni özlüyordum.

Ben bu anı daha önce yaşadım dedim ya!

Son günlerde bu anı sürekli yaşıyorum.
Son günlerde sürekli seni düşünüyorum.
Neye işaret bilmiyorum.
Sana aşık mı oluyorum?
Korkuyorum.

Ben bu anı daha önce yaşadım lanet olsun!
Bu anı yaşamadan duramıyorum.
Seni düşünmeden duramıyorum.
İçtiğim kahvede
Okuduğum kitapta
Uyuduğum uykuda
Her şeyde sen varsin sanki
ve
Tam da sen yanımda yoksun..
Tam da kar taneleri kahküllerimi ıslatırken
Hala seni sevdiğimi bilmiyorsun
Tam da balkonda sigarımı yakmaya çalışırken.
Güneş kuzeydağlarının üzerinden çoktan batmışken.
Çektiğim dumanı karanlığa üflerken.
Tam da seni özlüyorum.



6 yorum: