OVERCIĞIM 1 SN TATLIM

stupidrabbit
Overthinking&stupidrabbit

Bugün over'cığımın doğum günü.Benim canım canım canişkitolopumun doğum günü. Uzun zamandır ayrı olsak da canişkitolopumu ne kadar çok sevdiğimi ve özlediğimi söylemeliyim. Ölene kadar uzuuuun uzuuun seneler daha beraber olacağız yavrum benim. (YARIN TIR ÇARPTI)

o bir "LAN"
o bir "AMK"
o bir " AĞZIBOZUK"
o bir "WHORE"
o bir " BENİM CANİŞKİTOLOPUM."

peki biz nasıl tanıştık?
2 yazı önce de benim doğum günümdü bkz:. buraya TIKLA
bu da benim gözümden nasıl tanıştık?
*
7.sınıfın yaz ayıydı sanırım. Tam ergen olduğumuz kendimizi bir bok sandığımız 2 yudum rakı içip saatlerce "asnhdıoagşobujnfklsahdulıjaksdgvbıuljkad" diye dolaştığımız zamanlardı.

O zamanlar kendimi "o kadar cool du ki hiç arkadaşı yoktu" olarak tanımlıyordum ve biricik aptalikom gülşahla takılıyordum(kardeşim,hemşirem,sisterim)
Tatilin ilk 2 saati muhteşem güzel geçtikten sonra ardındaki 7 gün rutine bağlamştı ki...
8.günün sabahına uyandum. Aptalişkomla beraber denize girdikten sonra tanesinde 18 gram yağ olduğunu bilmediğim şu an olsa ağzıma sürmiyciğim magnumaardan birer tane yemiştik.( o zamanlar böyle miydi azizim popişi göbişi dağıtmıştık,ergendik)

Denizin verdiği yorgunluğun ardından patates kızartması yemek üzere fast fooda gittik İleriden bize yaklaşan buğday tenli güneşte kızarmadan bronzlaşabilitesi olan "seLAamm qanqqqee" tipli ergen bir kız ve yanında elinde midye olan bi çocuk yaklaşıyordu.
Coolluğumu koruyordum.
Yaklaştılar..
Gittikçe
daha da
yaklaştılar.
Göz teması kurmamaya çalışıyordum.
Elini gelip masama koydu..ve banaıza
"SEN TAVŞAN MISIN" diye sordu olabilecek en kuğulito halimle "evet benim" dedim ve bizim tanışmamızı istiyorlar dedi ve
tam olarak "LÖK" diye masamıza oturup patateslerimi yemeye başladı
O gün overla tanışınca içimde bir "AMK" uyandı sanki.
İçimde yüzbinlerce "LAN"lar "WHORE"lar yankılandı.
O günden sonra ne o ne de ben aynı kişi olduk....


9 yorum:

  1. lan ahahahaha
    çok tatlısınız yerim lan yerim yer
    sen DAVŞAN MISIIĞAAAN

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet, olaya biraz "lök" diye girmişim :D

      Sil
    2. DAVŞAAAAĞĞĞĞNN
      memementom nerelerdesin sen ya
      valla özlettiniz azizim
      canısı

      Sil
  2. canişkitolopum sözcüğü nasıl doğdu?
    :)

    çokoş ya.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biz de tavşanın yanıtlmasını bekliyoruz bu soruyu :D

      Sil
    2. hmmm.
      çilolata istediğim bir anda over'a doğan seslenme isteğim sonucu
      canıımişçikolato
      canişçikolot
      canişkitolopum
      :D

      Sil
  3. O zamanlar kendimi "o kadar cool du k hiç arkadaşı yoktu" olarak tanımlıyordum


    güzel :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ama öyleydi yani şimdi bizde yalan yok bukcuğum :D

      Sil
    2. fazla cool olmak asosyalliğe yol açıyor deneyimlerimle söyleyebilirm :D ama siz şanslıymışsınız :D

      Sil