Parodili Serzenişler

overthinking
seçmelerimizden 1 adet seçme şarkı:http://www.youtube.com/watch?v=bTWDcjRoGJ4

the end snow tumblr molotof aforizma

*
Hissettiğini hissetmeye çalışıyor kalbim.Seni seviyorum derken samimi değilsin.
Çünkü bilmiyorsun "seni seviyorum"un ne demek istediğini.
Seviyor musun, tekrar düşün.Bir daha...


Kalbimin ritim duygusu kayboldu yetersizliğinde.O kişi değilsin daha.
İstediğim kişi değilsin.Çılgına çeviriyor farkındasızlığın, ayrı kolpa.
Aynı komik fıkra...Sonunu biliyoruz sanırım, siz "The End" diyorsunuz

bizse hiçlik.

Tanrım, yardım dileniyorum şu anda.
Yetersizliğim çoluk çocuk karşısında, ezilip büzülüyorum gökyüzü altında.
Çırpınıyorum ancak ben de büyümedim ki daha.
Aforizmalar kalkıyor zihnimden, dökülmüyor kağıda.
Her şey çok anlamsızca.

Dur bekle, gelmedik daha. Yolun yarısında inme sokağa, molotoflar atakta.
Çırpınıyorum bebeğim altında, inlemek için bile çok gençsin.

Hayır, arkandan konuştuğum falan yok.Yüzüne söylüyorum sessizce, yüzsüzce...
Bu gece evde ziyafet var,küçükleri almıyoruz bebeğim.

İzin ver, bekleteyim.Oyalayım seni parmaklarımda, kaybol kelime oyunlarımda.
Körsün, görmüyorsun rengimi.
Zamanı geldiğinde geri dön pisipisi

*




7 yorum:

  1. bunu nasıl yazabildin bence hayret verici.

    gelir mi zamanı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla deep sanmıyorum ama her şeye rağmen umuyorum. Umarım gelir.

      Sil
  2. Başka yazı yazmayı düşümüyorsunuz sanırım ee hadi amaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sınav haftası be adsız, ee biraz sıkıntıdayız tabi. Ama dönüşümüz muhteşem olacak :D

      Sil
  3. bana da beklerim blog takibe alındı:)
    http://myworldinthebooks.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel yazmışsın.
    :)

    Ama ben biraz anlayamadım. Gerçekten bekliyor musun? Yoksa gelmese de olur mu diyorsun. Yani sanki biraz bu da var gibi geldi bana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk yazdığımda bekliyordum sanırım :D hisler çabuk değişirmiş öğrendim :P

      Sil