Sevgiliye not...

overthinking
artıııık bülbül öötmüyooo haydi eller; http://www.youtube.com/watch?v=SgUGn5J6r_4

Ben seni senden daha iyi bilirim, sevgilim.  
Sözler yalan söyler, gözler değil.
Giderken "gitme kal" diyemedim.
Çok klasikti çünkü, ben marjinal vedaları severim.

Ben seni senden daha iyi bilirim, sevgilim.
Aslında kalp ağlar, gözler değil.
Hiç "seni seviyorum" diyemedim. 
Sözler yalandı çünkü, özler değil.

Sen hala gidiyorsun aslında.
Görüşümün sonu yok, ölene dek göreceğim seni.
Acının, kinin, nefretin sonu yok.
Ölene dek büyüteceğim içimdekini.

Gökyüzü hala sensin aslında.
Karanlık olan, çirkin olan sensin.
Ama hiç "sen benimsin" diyemedim, sevgilim.
Sözler yalandı çünkü ve en büyük yalanımdı sevgin.

Ben her şeyi biliyorum, sevgilim.
Gülün, bülbülün ben olmadığını biliyorum.
Seni biliyorum, bizi biliyorum.
Bilmek kendini kandırmak çünkü.

Gökyüzü sensin, gökyüzü benim.
Yalan sensin, yalan benim.
Sen bensin, ben senim.
İşte bu yüzden,  
Ben seni senden daha iyi bilirim, sevgilim.

Bana yalan söyleme sevgilim,
İnanıyormuş gibi yapmak çok güç...


12 yorum:

  1. herkese böyle şiirler yazılsın.
    kim istemez kii.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yazılsın be deep ama teması yalan olmasın :)

      Sil
  2. yaa bakın ne dicem.
    az sayıda biloka üyeydim.
    ama herkes bana neden üye olmuyorsun diye sitem ediyordu.
    sitemlerle başa çıkamadım ve bütün blog üyeliklerimden çıktım.
    yani, tebisi gelicim ama artık üye olmuyorum.
    haber vermek istedimdi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili Kelebeğeeem, hiç problem değil. Üye olsanda olmasanda yine gel :D

      Sil
  3. Çok güzel bir şiirdi cidden.Bayıldım diyebilirim..

    YanıtlaSil
  4. şiir yazma yeteneği olan nadide insanlardan birisin overthinking'ciğim. seni özlesem de şiirlerin ve yazılarınla avunacağım artık :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yirim :) valla senin gibi "hunharca awesome" yazan birinden böyle iltifatlar almak. Uçtum. :D

      Sil