Stupidrabbit bi bak, bişi konuşcaz.

overthinking
best friends hippies friendship tumblr
Bugün aptal tavşanın doğum günü. Benim çok çok uzaklarda olan yakın arkadaşım. Boktan bir ilk tanışma sonrasında da olsa bu zamana kadar birbirimize iyi katlandık. Ölürken kıçıma pamuk tıkan sen ol istiyorum. Dur, telaş yapma! Önce sen gidersen, ben eheheheheheh. (A little bit whore but mostly kind laughing)

"Bok sarısı" saçlım, 
Gideceğin tek yer havaalanı. 
Bana lazım yeni yaşam alanı.
Çünkü odamda böccekler büyük bir savaş içinde.



Peki biz nasıl tanıştık?
7. sınıfın yaz ayında sanırım. Ben summer bro'm Ege ile sahilde yürürken, şezlongta yatan annem bana,
"Dur." dedi. "Bak bu aptal tavşanın annesi. Tek başınaymış kız, gidip tanışıver."
"Aman anne yeaaaaaaaaa yeter artık." dedim. Çünkü o yaz kamptaki tüm ergenleri tanıyordum. (Büyük marifet.)

Kısacası o kadar eğlencenin yanında bir de başka kızla takılamayacaktım. Ama göt korkusu bambaşka bir şey azizim, annem bir baktı bana... Evet, tavşanın sahilin sonundaki fast food'çunun (?!) orada oturduğunu öğrendik ve yanına yollandık. Ege girerken, "Ben midye alcam." şeklinde böğürdü ve benden ayrıldı. Sonra onu gördüm. Soluk benizli tenini, boş boş duvara bakışını... Aniden yanımda bir teyze belirdi,
"Bu kim?" diye sordum.
"Hiç şansını deneme." dedi. "O Edward Cullen. Hiçbir kıza yüz vermez."
Ahahaahahahha. (Burada gülmekten kustum.)

best friends hippies friendship tumblr
 Neyse devam ediyorum. (Yalnız tavşanda hunharca beyazdır yani.) Sonra tavşan olduğunu tahmin ettiğim bok rengi saçlı kızı gördüm. Yanına gittim ve en yakışıklı halimle, ellerimi masaya koydum ve sordum.
"Sen tavşan mısın?"
O ürkek, yavru ceylan gözlerini bana dikti ve çirkefçe konuştu,
"Evet?" Ne var koçum dercesine...
Sandalyeyi çekip oturdum,
"Bizim tanışmamızı istiyorlar." dedim. 

 İşte böyle oldu, sonra sapıttık tabi. 



8 yorum:

  1. :))))))
    hey tavşan kutlarız.
    tanışma hikayeniz de çok hoş.
    herşey hoş.
    tüm ayrıntılar.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dipidippi :))
      sen de çok hoşsun :)

      Sil
  2. :) işte böyle hoş tanışmalar bizimkisi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyle herşey hoş.
      ikiniz de ve bütün yazdıklarınız da.
      :)

      Sil
  3. her tanismak zannetmeyinki bir teseduftur, oyle sihilli bir andir o ki kimse bilmez niyesini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiçbir insan öylesine girmez zaten hayatımıza :)
      kimileri ceza,kimileri imtihan kimileriyseeee armağan :)

      Sil
  4. teşekürler severek okudum yazınızı...

    YanıtlaSil