Sahi, ilk aşık olduğum kişi kimdi benim?



overthinking

Ağzımdaki kelimeleri tükürmedikçe kağıda,
ellerim acıyor yazmadığımda.
Ah Muhsin Ünlü okuyorum bu aralar, pardon hep aralar.
Ona yazıyorum ama dinlemiyorlar.


İstediğim gibi yazamıyorum, farklı diyorlar.
Farklılar direk cehenneme mi gidiyor, anne?
Ellerim acıyor, açılıyor ellerim.
Uyaksız şiire şiir demiyorlarmış güzelim.
İm'leri tam uyak yapmaya çalıştım, olmuş mu Tanrım?
Zorlasam seni, ee zorlasan beni...
Dolaşabilir miyiz gökyüzünde, hiç basmamacasına yere.
Sevgilin olsam, hiç şiir yazar mıydın bana?
Ben şiirler kurardım sana, bol bol tükürürdüm kağıda.
Sen Muhsin olsan, ben Burçak...
Devleşmeden, devletleşmeden yaşasak aşkımızı.
Ellerimi kıracaklar birazdan, kapat şu duyguları diye.
Kapatma tuşum ben doğarken bozulmuş.
Anlamıyorsan şiir deme buna, tükürük de.
Bak kuşlar var gökyüzünde, gelmek ister misin benimle
Venedik'e?
Ellerimi kırıyorlar sevgilim, çokça yoruldum.

12 yorum:

  1. Çok güzel satırlar... ve özellikle resim keşke özgürlüğün kuklası olsak...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.
      illa kukla olacaksak özgürlüğün olsak değil mi, keşke...

      Sil
  2. çok güzel yazı olmuş kahve insanı!

    YanıtlaSil
  3. Sen nesin ya? Kaç yaşındasın? Bunları nasıl yazabiliyorsun? :D

    YanıtlaSil