Bulutlar içime akıyo, söndüremiyo anne...

stupidrabbit

anılar,tumblr,acı,gripin,aşk nereden nereye
Düşünme artık dedin ama
Silinemeyecek kadar çok fazla anımız vardı.
Damarlarımda akan bir sürü gülücük
Bir sürü öpücük
Bırakıp gittiği son gece dahil.
Silmek istesem ilk sileceğim anımız o gece
Anım pardon.
O gittikten sonra sadece bana kalan an..
Ondan arta kalan..
Son bir defa boynuna sarılamayıp,sonsuzluğu kucakladığım o an.
Boşluk..
*

Öldüm annem ben o gece.
Ben de onunla beraber öldüm..
Hayır yaşamıycam anne.
Yıllar boyu yaşamıycam ben de.
Bırak beni öldüm onunla bu gece yalvartma işte
ağlatma işte
Çalmasın telefonlarımız artık.
Çalınmasın kapımız anne.
Ölmek istiyorum ben de.
Unutulmak istiyorum ben de.
Unut beni anne.
Oğlunu da unut.
Unut bizi işte..
*
Bulutlar içime akıyo
Söndüremiyo anne.
O yangını söndüremiyo.
Hayatın çaktığı kibrit tutuştu ve sönmez artık anne.
Fırtınalar dinmiyo,senin yağmurların yağıyo.
Babamın yağmurları yağıyor içime.
Gülüşleriniz,tüm mutluluklarınız yağıyo içime
Sönmüyor,gittikçe büyüyo yangın.
Ateş..
Çıra gibi yanıyo kalbim 
ve 
ölmek istiyorum ben de.
Unutulmak istiyorum anne
Unut beni anne
Oğlunu da unut
Unut bizi işte...


6 yorum:

  1. Her şeye rağmen hayat devam ediyor.

    YanıtlaSil
  2. Excelente post amigo, muchas gracias por compartirlo, da gusto visitar tu Blog.
    Te invito al mio, seguro que te gustará:
    http://el-cine-que-viene.blogspot.com/

    Un gran saludo, Oz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saol reis vallahi derin konuştun, duygulandım. :)

      Sil
  3. degısk bırbloggg :D sıradısı

    cekılısme beklerım

    YanıtlaSil