el salla bana,hislerim kırık...

stupidrabbit
anlamlı,hüzünlü müzik:  http://www.youtube.com/watch?v=jTQdFbWA8n4

Cümlelerim kırıktı.Kelimeler...Tüm harflerim teker teker kırıktı.Düşün...Sesli harflerim bile kırılmışlar..
Kalbi yoran bir melodi gibi.Hepsi kırıktı.
Sahip olduğum her şey kırıktı.Sen hariç..
*Sen kırık değildin
Asla da olmayacaksın.
Çünkü sen benim değilsin.
Ve asla da olamazsın.
Bulutların arasında bir yerdesin.
Görüyorum.
Biliyorum
Hissediyorum
El salla bana.
Hislerim kırık.
Kalbim kırık
Gülümse bana 
Görürüm ben.
En içimde hissederim seni.
Sen ordasın
Her akşam saçlarımı okşayan ellerin.
Sen hiç gitmedin .
El salla bana.






6 yorum:

  1. o zaman, gelmesin böle daha iyi ya.
    :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba,
    ''El salla bana''..ne güzel söz..
    Yine de ''gitme'' der gibi..
    ''Beni bırakma'' der gibi..
    Selamlar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      Çok doğru.
      Beni bırakma der gibi...
      Son veda hiç gelmesin ister gibi..
      :)

      Sil