İZMİR


overthinking


ve okul kapanır everyday we will chappulling
Okulların kapanışından sonra blogla ilgilenmenin vakti geldi diye düşünürken 
büyük bir yazamama embesilliği içinde olduğumu farkettim. Dün geceden beri kıçımı yırtıp konu bulmaya çalışıyorum. Buzdolabını açıp yazmaya değer bir yiyecek, yuuğtubu açıp yazmaya değer bir şarkı, bir sanatçı arıyorum ama yok. İnsan mutluyken çok verimsiz oluyor azizim. İstanbul şu anda iç karartıcı bir havaya sahip olsada benim içim kararmıyor. Her gün ilham gelmiyor maalesef.                                                                                                                                                                                                                                                            


İki gün sonra güzel şehir İzmir'e doğru yola çıkıyorum. Uçağa bineceğim. İlk defa binenlerden değilim tabi ancak üstünden uzun zaman geçti. Bu yüzden aptalca korkularım var, "Ya bavulumu bulamazsam? Ya uçağa almazlarsa? Ya rötar olursa? Ya uçakta sandviç vermezlerse amk?" gibi...




İstanbul'a taşınalı neredeyse bir yıl oldu. İlk başlarda beni korkutan İstanbul artık evim diyebileceğim bir şehir.


İzmir ise "anneannenin ve babannenin yaşadığı, sadece yazları gittiğim" şehir...




İnsan hayatının nasıl bu kadar çabuk değişebileceğinin ve insanın buna nasıl bu kadar hızlı alışabileceğinin örneklerinden biriyim. Çocukluğunu, ergenliğinin büyük bir bölümünü geçirdiğin şehirden, daha önce hiç gitmediğin bir şehre taşınıyorsun. Orada iki lise değiştiriyorsun. Buna rağmen İstanbul benim evim.






Ve bu yüzden bir sene sonra üniversiteyi de bu şehirde kazanmak için çabalayacağım. Umarım herkes hayalindeki üniversiteyi, şehri kazanır. Bu yüzden herkese iyi şanslar. 












11 yorum:

  1. alsancak baks cafede benm yerime bi kahve sigara yap:-)izmir can'dir..saygilar..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgili illy, Alsancak'a çok yakın bir yerde uğrarım. Bu yüzden önerdiğin yere kesinlikle gidicem teşekkürler :)

      Sil
  2. ah ne güzel. mutlu yazmışsın.
    iyi tatiller.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler deep :-) mutlu olmak lazım yazın :-)

      Sil
  3. Merhaba :)
    Çok doğru,insan huzurluyken mutluyken yazacak çok fazla bir şey bulamıyor :)
    Zaten şairlerin-yazarların hayatlarına baktığımız zaman, yazılmış olan o muhteşem yazıların hep sıkıntı ve üzüntü içerisinde oldukları için ortaya çıkmış olduğunu görüyoruz.
    Keyifli ve mutlu bir tatil geçirmeni dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba :)
      şu tatil havası hepimize yaradı ama.
      Hayat güzel,mutluyken pek yazası gelmese de insanın yazdı mı yazıyo :)
      Sana da güzel bir tatil dilerim Zeynep
      :)

      Sil
  4. yazını çok beğendim...

    YanıtlaSil
  5. yine ben :))))))

    YanıtlaSil