KAFEEİİİİİNNN VER ANNEEEEĞ.


stupidrabbit
size hedaye kaliteli şarkı:http://www.youtube.com/watch?v=lUkcKOq6HOM
okul tatil deniz boys tumblr
gözlüklerim rayban rüyanda gör beni hayvan .s

 marilyn monroe windsurf hot
skateboard boy kaykay tumblr


radio kasetçalar eski vintage tumblr





holaaaaaaaaaaaaaaaaaa
NABEER?

okul bitti mi? bitti işte. Okul bitti ya
okul bitti bitti bittiiiii

kızmayın ya
mutluluğumu paylaşıyorum.
mutluluğumuzu da mı paylaşmıaaağğğk?
Alarm kurmuyorum artık gece yatarken daha nolsun?
Alarm kurmuyorum no alarm diyorum çocuklar. Alarm yok ya yoook.

Neyse sıkmıyım daha fazla sizi.
Aslında ben hep böyle fotolu motolu yazılar koymak istiyorum kahve insanlarına (kendi çektiğim) ama prof. foto makinam (makinem) yok olduğunda dolayı.

Telefonum da antenli...
Fark ettiniz mi antenli dedim.
Evet yıllardan 2013.
Evet 2. MİLENYUMDAYIZ.
Evet belediye başkanının,valinin bile altında yüz milllarlık araba var.
EVET!

Size yemmmin içerim ki antenli :(
Aslında kamerası var daa.. Antenli işte..
 ANTENLİ diyorum yaa :D o kadar altını çizdim

Neyse ben de fotolu yazılar koyamadığımdan şiir koyuyorum bloga. Zaten ne çekip koycam ki? Kendimi mi koyim bloga.
 Güzelliğimi gösteriyim size.. 
BU KOMİKTİ ŞİMDİ AMA :DDDD
güzelliğim :DDD 
güzel kız stupidrabbit :DD
Bu yüzden şiir blogu gibi bi şey olduk zaten garip olduk.
Kasvet kokuyo ya blog.
Iy.
Pis ya.
Allahını seven üstümüze
 "HAPPY SUMMER DAYS" atsın.
Noluuuur?
Niye ingilizce yazıyosun demeyin.. Günlük hayatta yes bile
demem,diyene de kızarım.Ama şimdi;;Allahını seven üstümüze
"MUTLU YAZ GÜNLERİ" atsın desem amelelik olcak yani.
O yüzden böyle canlarım.
Kahve insanlarım benim.
Yaz geldi ya kahve dozuna 2 kat artırdım bu arada
Hem uykumu açıyo.
Ailecek son 3 haftadır geç saatlere kadar HALK TV de takılıyoruz da.
ChapulcuyuZ EzéLdeN...
KAFEEİİİİİNNN VER ANNEEEEĞ.
Ya aslında bi de uyumak da istemiyorum tatilim boşa geçiyo gibi hissediyorum.
Gece 1 sabah 9 arası uyuyorum yetiyo zaten.
Tatile gidene kadar böyle.
Evet TATİL dedim. DENİZ YANİ :))
KUMSALDA,
GÜNEŞİN SICAK KOLLARINDA OLACAĞIM :)))))))))
DENİZE GİDİYORUM HAFTAYA.
Tamam siz işe gidin...
Üzülmeyin...
DENİZ ALT TARAFI CANIM :))
Kendinize iyi bakın canlarım


6 yorum:

  1. hah haaaaa.
    iyi tatiller.
    yazdığın en neşeli yazıydı bu.
    neşeli yazabiliyomuşsuuun.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. deeepp
      evet yazabiliyormuşum,ilginç :D
      sana da iyi tatiller.
      tatil havası hepimize yarıyo :)

      Sil
  2. yazın benimde çok hoşuma gittii :) iyi tatiller

    YanıtlaSil
  3. iyi eğlenceler efendim iyi gezmeler iyi tozmalar :))

    YanıtlaSil