The Time Has Come

overthinking
 
 
Helöööö! 
Uğursuz mevsim YAZ geldi. Götleri göbekleri kamu malına açtığımız bu mevsimde bol
bol dram yaşamış olup, yine her zaman ki gibi yaza hazır olmadığımı hissediyorum. Ruhen değil tabiki, BEDENEN. Yani diyorum ki; Anacım bu göt gübekleri nasıl kapiticiğiiiz kuzum!? Ben de her tiki blogger gibi bir "YAZA HAZIRLIK ISSUE" yapayım dedim.







1. DO SOME EXERCISE (Kıçımızı yırtıyoruz, sporumuzu yapıyoruz/Shake that ass)
Anıra anıra gülüyorum. Kıymetlimi kaldırıp, koşu bandına koyacağım da... Vallahi şimdiden yoruldum. Azizim, gülmek en iyi egzersizdir. Evin içinde anıra anıra gül. Ama kimse duymasın, hele karşı komşunuzun yakışıklı oğlu falan varsa ağzını yastığa bastırarak gül. Yada bi spor kanalı açın onu izleyiverin. Saatte 2 kalori falan yakarsınız heralde.




2. EAT HEALTHIER (Brokoli is my görl)
Brokoliyi yıllardır ailemin bir parçası olarak görmeye çalışıyorum ancak bok, çiş kaka yani. Sağlıklı beslenin diye resmen çığlık atan dergilere inat döşedim eve ÇİKOYU, yardırıyorum anam. Mesela bu bir düzenli beslenme sayılır yani. Hep çikolata yiyorum. Ay, resmi bulurken nasıl canım çekti anlatamam. Eritip, damardan alıcam yakında. Sonra altın vuruş!










3. DO NOT DRINK ALCOHOL (Ben bi kere sarhoş değilim)
Şimdi ben buraya ne yazsam, sen içiceksin. İç anam, iç be! Hayat sana güzel.



4. GAZ BOMBASI SOLU (2 ağaç için değer miydi lan)
Hep sağlığa zararlı taraflarını anlatıyorlarmış ama olmaz ki! Sizce neden o kadar çok attılar gaz? Zayıflatmak için! Bir solumuşum Allah seni inandırsın, on kilo gidiverdi. Geri kazanmaya çalışıyorum işte 60 kiloluk formumu.






Sevgili okuyucularım, bu yazdıklarımı harfiyen uygularsanız yaza -10 kiloda girmeniz çok muhtemel. İncecik olun, skinny olun, şort giyin, bikini giyin, ÖLÜN  LAN AMK!

5 yorum:

  1. Sinefesto editör ve yazarlığımın üzerine bir kamu yoklaması yapıyorum. www.Sinefesto.com hakkında bir bilginiz var mı? Yoksa da siteye girip, olumlu-olumsuz görüşlerinizi blogunuzda veya özel olarak iletirseniz çok sevinirim. Dilerseniz sitenin sağ üst köşesinden üye olabilir, ilerde hediyelerimize de maruz kalabilirsiniz :)

    Teşekkürler.

    Ivır Zıvır Ensitüsü. >>hayalmeyal.buschra@gmail.com

    YanıtlaSil
  2. blogundaki resimleri çok sevdim, blogger'da tumblr havası estirmişsin, ne güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nihal, blogda resimlere çok önem veriyoruz :)

      Sil
  3. yok yani o resimdeki çiko nerede yapılıyo söylede gidelim ya böyle olmazki ama krizim geldi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Krizler gelir,gider.
      Bu çikolar asla bulunamaz..
      Bulunsa da diyet yaptığın zamana denk gelir..
      asfghj

      Sil