#occupygezi #direngezi

stupidrabbit
şarkılarımızdan seçmelerimiz http://www.youtube.com/watch?v=8vmYvljVOFo
ölüm,yeni başlangıçlar,tezat hayat,tumblr
Bi anda tüm evrenlerdeki tüm zamanlar durmuştu
 ve ben aniden
hiçbir şey denileni hissettim.
tüm damarlarıma doluyordu hiçlik
her nefesimde yok oluyordum
*
önce kalp atışlarım
sonra düşüncelerim yok oluyordu
birer birer tüm anılarım siliniyordu
tutamıyordum,duramıyordum
uyandığımız güzel sabahların hisleri,
tüm güzel kokular..
her şey bitiyordu benim için
ruhum soluyordu gittikçe
durduramıyordum.
tüm organlarım yavaş yavaş yok olıyordu
kalbim durdu sonra.
boşluktaydım sanki
tiz bi ses duyuyordum sadece
beni çıldırtıyordu.
ama nasılsa
damarlarımdaki kan hala akıyordu
o asil kan..
türklüğümün kanı..
*
Bi anda uyandım sanki..
Her şey bitmiş bile olsa benim için.
Ben bu vatanın evladıydım.
Şerefli ecdadın torunuydum.
Hiçbir şey yıldıramazdı beni
ve bu
hiçlik dahi olsa....

#occupygezi                          #direngezi




6 yorum:

  1. Tarihe o not düşüldü...:(
    Ellerinize emeğinize sağlık. Bloğunuzu çok beğendim ve izlemeye aldım. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki..
      Teşekkür ederiz..
      Gelicez :)

      Sil
  2. heeeey eveeeet. ne güzel sölemişsin.
    :)

    YanıtlaSil