ÖLMEDEN ÖLMEK


overthinking
rain yağmur tumblr uçurum dont jump

ölmeden ölmek
Uçurumun kenarındaysan bir kere, 
arkana bakmak bile gereksiz lükslerin azami halidir. 
Düşleri bir kenara bırakıp çarmıha gerilme zamanıdır. 
Atlamalısındır artık, 
bir merdut isen atlamalısındır.
Eğer kenardaysan vuslat umma kaderinden
Ne getirdi seni bu uçuruma?
Manası var mıdır bu mugayir elemin?
Kim kıyar ki kendine,nasıl bir cesarettir bu?
Tanrıya ihanet etmektir oysa...
Her acıya dayanması gerekirken insanın,
Ne hakla ayırır ruhu bedeninden?
Eğer bulduysa bu hakkı kendinde, kenarındaysa uçurumun... 
Tek seçenek atlamaktır. 
Ne mağrur güneş onundur,
 ne illegal devletin ölü ağaçlar üzerine
 spontane kurulmuş alışveriş merkezleri
 ne de 
antikapitalist çığlıkların sessizleştirdiği 
analjezik tipte aşklar..



Bir kere yorulduysan artık, en uzun uykuyu uyuman gerekir. Hiç uyanmayacağın uykuyu...

9 yorum:

  1. mugayir elem ne yaaa?
    merdut ne ya?
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de bilmiyorum valla deep :)
      over aşmış cidden

      Sil
    2. evet ermiş olmalı.
      kadim bir dil herhalde.
      :)

      Sil
    3. merdut: Allah'tan uzaklaşmış olan
      mugayir: aykırı

      ne gerekiyomuş demek ki?? SÖZLÜK OKUMAK tşk öpt :D

      Sil
    4. elem: keder
      ve bunu bilmek gerekiyo cidden :D

      Sil
  2. Merhabalar,
    Bloğunuzu yeni keşfettim ve çok beğendim, hemen izlemeye aldım :))
    Bana da beklerim.
    http://fatoscatadlar.blogspot.com/
    Güzel paylaşımlarda görüşebilmek dileği ile,
    İzmir'den sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalaaaarr :)
      Teşekkür ederiz,gelicez..
      İzmire sevgilerr :)

      Sil
  3. Selam bloguna bayıldım canım bana da beklerim http://mervelil.blogspot.com/

    YanıtlaSil