BUGÜN MÜKEMMEL DEĞİLİM..

stupidrabbit
dinlerken okumalısınız >> http://www.youtube.com/watch?v=ufEejvMEP64

tumblr mükemmellik, Mathilda Benmar, no lies,more love,jessie j,nobodys perfect,gerçeklik
Bugün mükemmel değilim.
Beni böyle sevin.
Bugün ben benim
Tüm sıcaklığımla kalbimi açtım,
ağlıyorum
ve
utanmıyorum.
*
Ben küçücüğüm hala..
Göründüğüm gibi değil..
Kaderimin ellerindeyim.
Yüzümdeki sivilcemle tanıyın
BEN MÜKEMMEL DEĞİLİM
Herkes gibi..
Sizin gibi.
Rahatın bırakın biraz.
Zorunda değilsiniz.
Zorunda DEĞİLİM
Biliyorum beni böyle de seversiniz
*
Bugün ben benim.
Kilolarımla,zayıflıklarımla tanıyın beni.
Çirkinliğimle.
Kalbimin güzelliğiyle.
Ben hala küçük bir çocuğum
Çizgi filmler izliyorum
Utanmıyorum 
ancak ağlıyorum.
Her gece uyumadan önce.
Ben de insanım ve ağlamalıyım.
Ağlamadan gülemem ki.
Düşmeden tutunamam..
Böyle tanıyın beni.
Yalanlarım olmadan....
Hayata karşı açtım göğsümü,
Ruhumu siper ediyorum.
Ben hala benim
Bugün mükemmel değilim
Beni böyle sevin...

5 yorum:

  1. her gün mükemmel olmadığı için mükemmel aslında :)

    sen de öyle tabii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler, sen de öyle :)
      her gün mükemmel olmadığı için mutluyum
      :)

      Sil
  2. ay sen sevilmez misin beeeee.
    :)
    çok doğru ve nefis yazmışsın.
    şarkı da nefis foto da.
    :)
    let her go yani, bırak gitsin beee.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy deeeepp :)
      teşekkür ederim :)
      sen de çok nefissin
      :)
      bizde yalan yok :)

      Sil
  3. Merhabalar,
    Bloğunuzu severek takip ediyorum. Bana da bekliyorum. Güzel paylaşımlarda buluşmak dileğiyle. Sevgilerimi bıraktımmmm…..:))

    YanıtlaSil