Zavallı İnsan

overthinking
deniz kızı tumblt yalnız yalnızlık wings

İnsan gökyüzünü görebildiği kadar güzeldir. Yıldızları, ayı güneşi... Ya gökyüzü yoksa? Ya aslında hiç güzel değilse insanlar? İnsan gökyüzünü görebildiği kadar özgürdür. Kimi kandırıyorum ki? Kanatların yoksa uçamazsın. Hiçbir zaman kanatların olmayacak, zavallı insan. Sen yeryüzünde, kendi cehenneminde aşınacaksın. Geceleri hayal kuracaksın, aptal ve çaresizce dokunmaya çalışacaksın gökyüzüne... Zavallı insan, ağlayacaksın. Hatırlatmalıyım, ağlamak seni kanatlandırmayacak. Ah masumlar havuzunda günahlarının ağırlığıyla boğulan insan, kendini asla sevemeyeceksin. Kimse seni sevemeyecek. Aşk hayaline kapılıp yükseldiğini düşüneceksin ancak daha derine ineceksin. Senin gibilerin arasındasın ancak yalnızsın. Zavallı insan şarkılar, şiirler susturamayacak acını. Çığlık atacaksın, kimse duymayacak. Sen asla doğduğun andaki kadar masum olmayacaksın, kirleneceksin. Her geçen gün biraz daha tozlanacaksın. Yaşlanacaksın, bedenin katlanamayacak fikirlerine, hayallerine, hislerine. En sonunda biteceksin, öleceksin. Öleceksin ve yanında en yakın dostun olacak. Yani ben, yalnızlık... Yalnız doğdun, zavallı insan. Benimle doğdun, benimle öleceksin.
 Ve kimse seni benim sevdiğim kadar sevmeyecek...



4 yorum:

  1. merhaba takipçin oldum bana da beklerim

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar;
    Blogunuzu yeni keşfettim ve hemen takibe aldım.
    427. takipçiniz benim.
    Bu arada birbirinden güzel hediyeleri olan 3 farklı çekilişim var, kaçırmayın derim, muhakkak beklerim :)
    Sevgiler
    http://whiteglaze.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Aslında saptama güzel ve doğru. Okurken ürperdim. Takipçiniz oldum.

    YanıtlaSil
  4. bu kadarmı güzel olur ya cümleler. bende bu tarz yazıyorum ama yazdıklarımı paylaşmayanlardanım ve okurken kendimi buldum iç seslerimi düşüncelerimi buldum kalemine sağlık ne desem boş kifayetsiz kalır çünkü çok beğendim

    YanıtlaSil