Bu gece benim sonumdu ama yeni başlangıcımdı bir de...

SEA LIES LIFE THE PRETTY RECKLESS
Artık zaman gelmişti,
gözyaşlarım dibine kadar kurumuştu.
Ve ben kendi çapımda en dipteydim...

Gözlerimdeki perdeler açıldı artık ve o kadar ağırlardı ki.
Hepsi bir anda bu gece döküldüler..
Her bir hücremdeki her bir perde uçıp gidiyordu tanrının rüzgarında.
Tüm kapılarım ardına kadar açılıyordu.
Kalbim açılıyordu.
Ruhum 
Zihnim...
Artık her nefesimde kalbimi,
Kalbimin her atışında canlılığımı hissedebiliyordum.
Bu gece benim sonumdu ama yeni başlangıcımdı bir de...
**
Ağlıyordum,umarsızca ağlıyordum.
Anneme ağlıyordum,babama ağlıyordum.
Ancak beni bir tek karanlık duyuyordu.
Karanlık beni avutuyordu.
Avuturken de ruhumu emiyordu ama bu gece SONdu işte.
Yarın güneşim doğuyordu.
Bu gece bir kez daha büyüyordum hayatımda.
Bir kez daha ölüp,
bir kez daha doğuyordum...
**
Dün karanlık tarafımın en diplerinde sürünürken ben
bu gece...Aydınlığıma koşuyorum
Tüm çıplaklığımla yaşamın ateşini hissediyorum.
Tüm Masumluğuyla ruhumun..
Çok yormuştu beni her şey.
 Ve dizlerimin üzerindeydim şimdi 
Bu gece sondu ve Tanrı yanı başımdaydı sanki
ve 
Tüm umutlarımı geri veriyordu bana...
Tüm papatyalarımı açıyordu teker teker
Tüm yaseminlerimi...
ve 
Gecenin son demine ulaştığımda 
Şeytana son nefesimi üfledim ve ardından
güneş doğdu.
güneşim doğdu.
Bu gece sonunda bitmişti 
ve bir anda
Dün olmuştu  yaşadığım her şey..
Dün olmuştu tüm yalanlar.
Dün olmuştu tüm karanlıklar..
**
Bu geceden sonra hep güneşim doğdu benim.
Her sabah mutluydum 
ve her sabah umutlu.
Ama yine de hala her nefesimde kalbimin kırıkları içime batıyordu.


4 yorum:

  1. dilim aklım kurudu durdu düşüncelere daldım ahh ahh takibindeyim artık bende beklerim http://nihalcee.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)
      teşekkür ederim nihal ben de gelicem bloguna merak etme

      Sil
  2. cok guzel bir yazi olmus :) takipteyim bende beklerim

    http://bentasindim.blogspot.nl/

    YanıtlaSil