İçi Boş Sevda Replikaları

sigara sonbahar yalnızlık sessizlik
şevval

İyi değilim, kim bilir...
Sevmediğimdendir kimseyi, yalnızlığımdandır
mide bulantım...
Kim bilir belki de aşırı korkuyorumdur
aynaya bakmaktan.
Odada yalnız olacağımdan.
Kim bilir ki korkuyorum senden.
Bıraktığın uyuşturucu tesirinden, kim bilir?
aptal sırıtışımdan...
Sadece korkuyorum, biliri yok bu işin.
Dokunamayacağım altın kafesli kuş olduğun için.
Aldığın her nefesi benim ciğerlerimden çekercesine
İlk sigaran olmak isterdim.
Çek beni içine...



16 yorum:

  1. çok güzel yazıyorsun ya :) ikinizin yazılarını bekleyerek geçiriyorum günü resmen başarılar

    YanıtlaSil
  2. ikiniz de iyisiniz di mii.
    okul ve hayat herşey yolunda mıııı.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne iyi ne kötü deep, her şey yolunda gözüküyor ancak ben bildiğin ölüyorum :(( ygs pek fena azizim :D

      Sil
  3. overthinking bu olsa gerek :) bu arada ygsye mi hazırlanıyorsun, şayet öyleyse başarılar :) :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) evet ygsye hazırlanıyorum ve teşekkürler :D

      Sil
  4. Merhaba

    Bloğunuzu çok beğendim ve takipçiniz oldum. Sizi de bloğumda takipçi olmaya beklerim. Sevgiler
    http://mommyslifetime.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  5. harika....çok beğendim şuanki ruh halimle de ne örtüştü ama seni bulmam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler. :D demek ruh hallerimizde benziyor. belki ileride de yazacaklarım tercüme olabilir duygularına :)

      Sil
  6. heey bloguma baksanız yaaa.
    sağda bi resim var.
    sade ve derin diyo.
    tıklayın bak.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. baktık baktık.. bi ara daha detayli inceliciiim :)
      hayırlı olsun deep

      Sil
    2. tımım sevindim.
      haber veriyim demiştim işte belki görmezsiniz diye yia.
      :)

      Sil
  7. İlk sigara farklıdır,ama içine çekemezsin ki...
    Bunu çok beğendim,diğer yazılarını da bekliyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki de olayın ekşını da burdadır sevgili okuyucum :) beğendiğine de çok sevindim :D

      Sil
  8. Merhaba,
    Blogunuzu çok beğendim ve sizi takibime aldım :)
    Sevgiler,
    Bende bloguma beklerim.
    hayatimakyajla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  9. iyi akşamlar herkeze blogunuz hoşuma gitti bende meyveler ve faydaları cilt bakımındaki formüllerini yazmaya başladım sizi ve takipçilerinizi beklerim.
    http://meyveguzelligi.blogspot.com/

    YanıtlaSil