Tanrı içimde bi boşluk bırakmış:nefes yok orda,aşk yok.


(HAZAL)
sevgi,sonsuz,tumblr,dont smoke,tanrı

Tanrı içimde bi boşluk bırakmış.

Minnak,simsiyah,uzay gibi bi boşluk..
nefes yok orda,aşk yok.
bomboş..
acılarım yok,sevinçlerim...
sessizlik var sadece
Annemi koymuş yanıbaşına boşluğun.
Dizlerinde yatarken görüyorum kendimi..
Diğer bi yanına seni koymuş.
Kulağıma fısıldarken nefesini.
Sıcak hisler yüreğimde..
**
Gün geçtikçe tamamlıyosun boşluğu
Tamamladığını sanıyorsun..
Aslında gün geçtikçe karanlığıma çekiyorum seni.
Kaçmıyosun benden.
Kaçmadıkça boşluk daha da büyüyor.
Gittikçe yok oluyorsun.
Her yelkovanda kayboluyorsun.. aşksız,kalpsiz boşluğumda.
**
Yap bi şeyler..
Sen bilirsin ne yapacağını..
Zeki çocuk..
Ses tonun hep aklımda geceleri.
Fısılda kulağıma tutkularını.
ki
Denizin tüm yakamozları karşısında  öpeyim dudaklarını.
sonu olmasın
ama
sonsuzda olmasın..
siyah olmasın ama çok beyaz da olmasın.
güldür beni çocuk ama ağlat da bazen.
sıkılırım çünkü ben
sıkıntıdan ölürüm bile belki
seni seviyorum
ama hep boşluk yüzünden
**
Tanrı içimde bi boşluk bırakmış..
Dev gibi artık.
Simsiyah
Nefes yok orda,aşk yok..
Bomboş



1 yorum: