anahtar sen değilsin ama kalbin...

HAZAL
papatya,sarı,çicekler güzeldir
Karşında ağlayabilecek kadar sana tüm kapılarımı açmışsam..
Açan benim...
Fakat sana inanmak istememiştim..Güvenmek hiç istememiştim..
Ama sen çocuk.
Beni bir kere inandırdın ve şimdi 
tek yaptığın kalp kırıkları...
*
Ben zayıfım.Bana batar.. 
Kalbime batar.
Anlamıyor musun?
Kırıklara alışık değilim.
Hiç alıştırmadım ki yüreğimi..
Ve sen.
Boşluktan nedenlerle beni mutsuz etmek istiyorsan.
Beni mutsuz et çocuk..
Ağlat beni.Atlatırım ama ben.
Güçlüyüm.Beni az çok biliyorsun..
Güçlüyüm ancak karşında ağlayabilecek kadar 
sana tüm kapılarımı açmışsam açan benim...
*
Bu sabah gözlerine baktığımda içindeki beni de gördüm.
Ama bu gece..
Gözlerine baktığımda içindeki canavarı da gördüm..
Korkmadım.
Çünkü ben ellerine kalbimi vermekten başka yanlış bir şey yapmadım..
Keşke yapamayabilseydim.
Ancak bu gece beni üzmek istiyorsan.. 
Beni üz..
Ama gün ışıyana kadar öğrenirim gözyaşlarımı toplamayı,
tüm kırıklarımı bantlamayı..
Yeni bir gün yeni bir güneş benim için..
ve ben
yeniden başlayabilirim.
Bi kahve yeter belki de her şeye..
Sert ve sütlü olmalı ama.. bi de sigara yakarım.bitti gitti işte.hayat güzel
belki her gece olduğunda seni biraz biraz hatırlarım ama atlatırım işte..
*
Ve sen çocuk
Bunları bana yapmak istiyor musun? Sen zekisin ama 
unutma ki 
tüm kapılarımı açan bensem..
istersem kapatadabilirim.
anahtar sen değilsin..
ama kalbin...
*
seç bir şey ve yaşayalım işte.


3 yorum:

  1. merhaba blogunuz hoşuma gitti bende sizi beklerim :)
    http://meyveguzelligi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  2. Merhaba ben de bir kahvekoliğim , takipteyim bana da bekliyorum
    sevgiler
    www.pisimel.com

    YanıtlaSil
  3. iyimisiin. herşey yolunda mııı :)

    YanıtlaSil